Вие сте тук: Начало Маршрути Стара Планина С. Чифлик –х. Хайдушка песен – х. Ехо

С. Чифлик –х. Хайдушка песен – х. Ехо

С. Чифлик –х. Хайдушка песен – х. Ехо (4,30-5 ч)

От автобусната спирка на курорта Чифлик се тръгва на югозапад по асфалтиран път, който следва долината на реката. След около 2,5 км при водослива (40 мин) на Драганов дол и Рогачева река се достига кръстопът. Продължава се по левия път, прокаран по левия, а малко преди х. Хайдушка песен (20 мин) по десния долинен склон на Рогачева река. От хижата се върви в запад-северозападна посока през гора и вилни имоти до възловото кръстовище (50 мин) с маркировъчен кол, намиращо се на вододела между Драганов дол и Рогачева река. Изкачването до възловото кръстовище от водослива на Драганов дол и Рогачева река може да стане и по-направо, като се следва самия вододел или по пътя за х. Хайдушка песен и дясното отклонение, започващо на около 800 м след водослива. От кръстовището в североозападна посока може да се излезе на билото на Васильовската планина и се продължи към с. Рибарица или х. Васильов. За х. Ехо се продължава с изкачване на югозапад по пътека по северозападния склон на хребета Гребенец, спускащ се от билото на Васильовската планина. Стига се до маркировъчен стълб, поставен в края на гората и началото на ширналата се по хребета поляна Кашка (1 ч). Оттук изкачването става със завой на юг по пътечка в ляво от маркировъчните стълбове. Достига се чешма. Следва движение по стръм-ния открит източен склон на Васильовското било под зъберите на Червени бряг. Постепенно с умерен наклон и пресичане на улеи, обрасли с ивици гора се излиза до в. Ушите (40 мин) и билната пътека по МАРШРУТ Е-3. Оттук на изток за 1,20 ч по главното било се стига х. Козя стена. За х. Ехо се върви по билото, но в югозападна посока, като се слиза до Карчов преслап(50 мин). Следва кратко изкачване до м. Долни ветровити преслап, до който извежда и пътеката от с. Рибарица и продължение в южна посока. През гора и открит терен до х. Ехо се стига общо за 35 мин.
Зиме преминаването от м. Кашка до х. Ехо става по билото с използване на алпийски съоръжения и поставения стоманен парапет по северния ръб на вр. Кавладан.