Вие сте тук: Начало Форум Екипировка Мнения за дъждобран Ташев

Мнения за дъждобран Ташев

Линк към стария архивен форум можете да намерите тук.

от Anonymous User последна промяна 08 Sep 2010 05:21 PM

Мнения за дъждобран Ташев

Моля хора използващи дъждобрани ТАШЕВ, ако желаят нека напишат мнението си за тях. Доволни ли са като цяло от продукта. Мисля да си купувам такъв дъждобран, но първо исках да разбера дали си струва цената от 40 лв. Благодаря ви предварително.

от Anonymous User последна промяна 03 Sep 2010 04:40 PM

2956

Абе хора в този " туристически " форум , колко десетилетия трябва да чака човек че да получи отговор. Или може би тукашните " туристи " ходят в планината с чадъри. И аз може да съм начинаещ турист , но това тук е смешна работа.

от Anonymous User последна промяна 04 Sep 2010 07:17 PM

2957

И аз съм начинаещ турист от Русе. Пиша ти само от съчувствие, защото наистина е тягостно да чакаш съвет и да не го получиш и то в специализиран форум. Мога да ти бъда полезен по-скоро с разсъждения и наблюдения, отколкото с опит. Ето за дъждобраните: два вида- едните покриват раницата, другите не я покриват.
А преди малко четох писаното от турист в раздела- х. Соколна- Триглав, който казва, че като се изкачили до билото - Тънас тепе и започнало да духа силно, при което дъждобраните им почнали да се разкъсват, поради което и те решили да подсичат от юг- по завет е все пак. От там си правя , а вероятно и ти извода, че освен горното делене, дъждобраните имат и делене според този критерий: такива които вятърът ги разкъсва и такива, които вятърът не ги разкъсва. Опитен планинар русенец ми каза: "Като завали спираш и чакаш, защото ако продължиш да вървиш ще станеш вир вода от пот под дъждобрана. А дали ще си вир вода от потта си или от дъжда - няма много разлика."
МОят дъждобран е от 1,75лв. и не покрива раницата ми. Нося го, като преди да атръгна ударям една молитва за хубаво време на добрия Дядо Господ. Дано малко съм разведрил лошото ти настроение.