xижа Балкански рози
* GPS кординатите могат да съдържат неточности. Употребата им за ориентир е крайно нежелателна! http://www.bulgarian-mountains.com не носи отговорност!
електрифицирана от ВЕЦ, с парно отопление. Разполага с
туристическа кухня и столова.
Съседни туристически обекти:
- х.Амбарица - 5.00ч.
- х.Хубавец - 0.30ч.
- х.Васил Левски - 2.00ч.
- х.Добрила - 4.30ч.
- вр.Ботев/2376м./ - 5.30ч.
- х.Плевен - 6.30ч.
- х.Рай - 6.00ч.
Всички пътеки са маркирани.
Изходно място: гр.Карлово - 3.00ч. по маркирана пътека през х.Хубавец.
Снимки: 2)->Иван
| Sleeping places | 30 |
| Address | |
| Hut phone | 0335/93436 |
| URL | http://www.karlovotur.com/ |
| Sea level(m) | 1156 |
| GPS North width | 42.69913 |
| GPS East length | 24.82730 |
Re: х.Балкански рози
Posted by
Anonymous User
at
12.06.2006 10:51
Прави се основен ремонт на старата сграда - ще има вътрешни тоалетни и бани, стаите ще са само 2-ки. Но новата сграда продължава да приема туристи.
Re: х.Балкански рози
Posted by
KoLio
at
23.10.2006 22:26
Здравейте всички, аз съм си карловец и съм запознат с това какво става из тукашните хижи!
Хората които са ходили на хижата мисля че ще се радват да разберат че вече има нови хижари (крайно време беше) и ремонта напредва!
Хората които са ходили на хижата мисля че ще се радват да разберат че вече има нови хижари (крайно време беше) и ремонта напредва!
Re: х.Балкански рози
Posted by
Групата New Year 2007!!!
at
02.01.2007 17:47
Посрещнахме Новата 2007 на Балкански Рози и бяхме очаровани от гостоприемството на Стоян и Милена, както и малката Йоана!!!
Условията бяха прекрасни, а останалото зависеше от нас и ние добре си свършихме работата!!!
Нямаме стигане :-)
Условията бяха прекрасни, а останалото зависеше от нас и ние добре си свършихме работата!!!
Нямаме стигане :-)
Replies to this comment
разкошна хижа...но не трябваше да се бута старата...груба грешка на неграмотни и необразовани хора.....
какво стана със строежа....зимата идва а налице-нищо....трябваше да се реставрира и укрепиЧервен кръст а не да се бута по най-варварски начин.тук става въпрос за сграда,станала легенда за поколения карловци-кореняци,а не за грозен тухлен квадрат,харесващ се на придошли селяци,нямащи нищо общо с града и планината...
Уважаеми господине, така може да расъждава само човек консуматор, който след себе си няма да остави нищо освен евентуално скъсаните си обувки.
Re: х.Балкански рози
Posted by
dobromir_dimov
at
26.09.2007 18:46
Нощувахме тук на 22.IX.07. Хижарят Венци е от три месеца там и е много точен. Хижата е малка, но спретната и чиста. Предлага се и различен алкохол но не и храна доколкото видях. Нощувката е 7,30 лева.
Replies to this comment
Не знам какво е точен в твойте представи, но да зареже хора в хижата просто защото му е почивен ден и да им остави ключе не мисля че е включено в понятието "точен"
абе к-вистор от мненията ти разбирам че си някакъв абсолютен олигофрен...само някви тъпизми пишеш тука и оплуваш абсолютно всичко... абсолютен нещастник по-добре си трай там и ходи да вземаш Рай-Ботев за 2 часа да те ... в простака !
В отговор на uknown: видимо си тук за да се заяждаш и да пълниш темите с твойте коментари, които нямат нищо общо с темата. Ако намираш мойте коментари за олигофренски, това си е твой проблем, ако мислиш че плюя по всичко, значи не четеш като хората, пиша само относно хижи на които съм бил, за които съм успял да си изградя мнение. Ако ще коментираш за хижа Балкански Рози, коментирай, а не пълни на хората главите с простотии, нещо което караш и мен да правя сега само и само за да ти отговоря.
ПС. Ще ме извините за този несвързан с темата коментар!
ПС. Ще ме извините за този несвързан с темата коментар!
Хайде бе момчета - хижа "Балкански рози" си търси стопанин / хижар/. Ако има желаещи да се ообадят в дружеството в Карлово.тел.0896 688523
То добре, ама е време да се рабере, че образование, здравеопазване и туризъм без пари не се правят. Явно за хижата трябва да има друга политика, нека УС на дружеството да намери правилно решение преди хижата да е паднала.
Re: xижа Балкански рози
Posted by
иван
at
29.03.2008 07:59
така само на хижа хубавец може да се прави зщото наемателката леля Дора е от управетелния съвет и тя решава нещата.но иска всичко за нейната хижа и ползва контрабанда бунгалата на хижата
Replies to this comment
Вчера се върнахме от хижата, и останахме много доволни, в момента се ползва като заслон тъй като няма хижар, няма ток но има печки и дърва, вода също колкото искаш. одеяла също има в изобилие. чисто е... само това с липсата на ток е неудобство за претенциозните... иначе много добре си изкарахме... има си вътре съдове... абе всичко за 1 планинар и компания ;)
Re: xижа Балкански рози
Posted by
unknown
at
01.07.2008 16:09
Жалко, че си няма стопанин. Изоставена, усойна, мухлясала...
Replies to this comment
В крайна сметка нали се строи нещо ново, а да ли скоро ще се завърши, някой знае ли? Ако посред лято наистина е без хижар, не би трябвало и не е добре!
Re: xижа Балкански рози
Posted by
FW
at
24.08.2008 21:52
АА хижата на мн. хубаво място! А и въпреки че няма хижар това не е голям проблем (ако имаш храна). бяхме там преди 2 седмици. Няма да я забравим! Ще се върна и следващото лято там и ще престоя 1 седмица! Усилено ще снимам! Гората просто е невероятна! Плаче за филм! АА който отива да занесе малко чай захар и свещи че са свършили.
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Planinar
at
15.09.2008 10:16
Ей, хора, хижата е отворена за посетители, въпреки че няма хижар и, слава богу , доскоро нямаше поразии, не че сега има нещо особено, но който се храни в столовата да си мие посудата, а който спи да си оправи стаята и леглото.Хижар кой знае кога ще се намери, то и при тези условия кой ли ще се качи там, но нека следващият да намери място приятно за отмора и подслон.А и оставете по нещо, което ви е излишно - било за ядене, било кибрит, свещи, чай - планина е и не се знае кой на какъв хал ще дойде. А и отвън като се съберат боклуци, натрупайте ги в огнището и ги запалете, няма кой освен нас.
Недко Заеков-хижар на Бълкански Рози през 1970 години.
Posted by
Vania
at
22.09.2008 16:28
Една минута мълчание в паметна на Недко Заеков
Eдин от първите хижари на Бълкански Рози през 1970 години.
ПОЧИВАЙ В МИР
04/12/1949 – 07/09/2008
Ваня Тютюнарова
Eдин от първите хижари на Бълкански Рози през 1970 години.
ПОЧИВАЙ В МИР
04/12/1949 – 07/09/2008
Ваня Тютюнарова
Re: xижа Балкански рози
Posted by
георги
at
14.11.2008 22:28
преди 2-3 дена бях на розите с едно приятел4е.в момента маисторите правят изолацията.
хижар нямаше но мом4етат работници ни посре6тнаха много добре и си прекарахме 4удесно.
някои по стар плонинар може ли да ми даде някаква информация за Джендема,4е ми казаха по добре да не стапвам там?
хижар нямаше но мом4етат работници ни посре6тнаха много добре и си прекарахме 4удесно.
някои по стар плонинар може ли да ми даде някаква информация за Джендема,4е ми казаха по добре да не стапвам там?
Replies to this comment
Момчета майсторите които Ви посрещнаха бяха активисти на Управителния съвет на дружеството. За Ваша информация и не само за Ваша а за всички любители на Старопланинските хижи - от 01.12.2008 год. ако е рекъл Господ на хижата ще бъде назначен хижар който щеи Ви посреща още по сърдечно.
има ли вече хижар на розите?
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Филип
at
25.11.2008 20:12
В тази хиза има потенциал и е хубаво, че някой ще я спретне. Ще се радвам при следващото ми ходене на Ботев да преспя там. Успехи в начинанието.
Re: xижа Балкански рози
Posted by
metro
at
07.12.2008 12:01
Да от 1.12.2008г. Хижата най сетне си намери хижари.Мили и добродушни хора
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Тодор
at
29.01.2009 16:18
Бяхме на 24/25.01 - ще стане чудесно място! ТД и хижарите полагат много грижи. Приятни приветливи хора. Тишина и спокойствие. Ходете - няма да съжалявате. Може би най-близкия подход за Купена е именно от тази хижа.
Replies to this comment
бяхме на розите ноември тогава още беше в ремонт,завъшиха ли го?
и да попитам дали е възможно да се стигне за един ден от карлово до рай през левски??????
и да попитам дали е възможно да се стигне за един ден от карлово до рай през левски??????
Ремонтът на старата хижа е далеч от завършване, но долната работи, има си хижари, топло и уютно е, предлагат се чорби, има лавка. За един ден без бързане можете да стигнете от Карлово до Рай през Левски. Приятно прекарване.
Да това е точно така.
Не знам дали не трябва малко бързане все пак ;-) поне 4 часа до х.Левски и после още 4 часа до Рай. При това улеите са пълни със сняг, на места и пътеката дори и в това безснежие... едно, че е опасно когато е замръзнал снега и второ се върви доста тежко ако се е разкиснал
Не знам дали не трябва малко бързане все пак ;-) поне 4 часа до х.Левски и после още 4 часа до Рай. При това улеите са пълни със сняг, на места и пътеката дори и в това безснежие... едно, че е опасно когато е замръзнал снега и второ се върви доста тежко ако се е разкиснал
Колко е цената в момента за нощувка?
7.30 лв.
Re: xижа Балкански рози
Posted by
unknown
at
21.04.2009 18:10
Хижарите наистина са много мили и добродушни хора. Хижата е чиста и уютна. Ще се радвате на топло посрещане и със сигурност няма да съжалявате, че сте отишли там.
Replies to this comment
Хижата е добра, а след ремонта вярвам, че ще стане страхотна. Хижарите наистина са много мили и приветливи хора, които се погрижиха добре за нас.
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Мнима
at
06.05.2009 14:05
Здравейте.Интересува ме някой може ли да ми каже как е маршрута от Карлово през х.Балкански рози до х.Васил Левски.Тежък ли е или средна хубост...5часа ли е както го дават?
Replies to this comment
От Карлово до хижа Левски се стига за три и половина часа, маршрутът си е средна хубост - редуват се натоварвания с раванлия ход, но и за четири часа да го изминете, пак си е добре. Пътьом минавате през две хижи, където можете да се подкрепите. Тези дни превалява и е кално на места.
Благодаря ви много за инфото.А за калното не се притеснявам,чак другия месец ще ходя там,надявам се до тогава вече да не е толкова кално :)))))
Абе не се хващай на тия - за 3,5 часа! Зависи от собствения ти ход - ако излизаш не за първи път в Балкана, и ако общо-взето правиш само нялкоко "петминутки" като почивки - става. Но няма да усетиш/видиш красотите на Балкана.
Относно маршрута - условно може да се раздели на няколко етапа: 1. От Карлово до "Баража" (водохващане над Карлово) - зависи от хода - между 30 минути и 1 час. Сравнително стръмен участък, най-вече в последната му част преди "Баража" - има 2 бетонни мостчета, непосредствено преди него. 2. "Баража" - х."Хубвец" - 20 - 40 минути - ПЕСЕН; почти равна пътека, която върви по двата бряга на р. Стара река. 3. х. "Хубавец" - х. "Балкански рози" - 30 минути - 1 час (виж 2 ;). 4.х. "Балкански рози" - х. "Левски" - между 1 и 2 часа; също приятен участък, който постепенно качва денивелацията; сравнително труден участък в т.н. "Бели брегове", където пътеката вие на серпентини - минете ли го почти сте стигнали. УСПЕХ!
Относно маршрута - условно може да се раздели на няколко етапа: 1. От Карлово до "Баража" (водохващане над Карлово) - зависи от хода - между 30 минути и 1 час. Сравнително стръмен участък, най-вече в последната му част преди "Баража" - има 2 бетонни мостчета, непосредствено преди него. 2. "Баража" - х."Хубвец" - 20 - 40 минути - ПЕСЕН; почти равна пътека, която върви по двата бряга на р. Стара река. 3. х. "Хубавец" - х. "Балкански рози" - 30 минути - 1 час (виж 2 ;). 4.х. "Балкански рози" - х. "Левски" - между 1 и 2 часа; също приятен участък, който постепенно качва денивелацията; сравнително труден участък в т.н. "Бели брегове", където пътеката вие на серпентини - минете ли го почти сте стигнали. УСПЕХ!
Честно да ви кажа не съм ходила на тази хижа , но имам мн голямо желание ! Аз ходих на един преход преди време х.Незабравка - Х.Добрила - х. Левски - Х.Рай и надолу . Беше страхотно , за 4 дни го взехме и искам да попитам някой които знае дали може да ми каже по коя пътека се трагва към Балкански Рози - към праскалото на левски ли ?
От Карлово се излиза нагоре по пътеката през Хубавец-Балкански рози и след това хижа Левски...
Здравейте. От написаното не разбрах работи ли в момента Балкански рози? Може ли някой да ми каже ако работи дали и как да си резервирам места? А за хижа Васил Левски как да си резервирам места, като се обадя в дружеството в Карлово или какво? Благодаря!
Има ли там хижар или няма - отпред разхвърляно и мръсно и някакъв дебелак досажда на туристите и плещи едни безкрайни глупости, та се мисли и за оригинален. В спалните безпорядък и смрад, в столовата кочина - не е работа само да искате туристи, а да имате очи и да им предложите нещо, което поне да прилича, никой не е тръгнал да търси лукс, ама съвсем сте отпуснали края. Що не идете на хижа Рай на обмяна на опит ?
Миналия уикенд два пъти минах през хижата, хижар нямаше и отвън изглежда доста запуснато. Добре е, че наблизо има и други хижи и няма да закъсаме, но поне хижарите на Хубавец да казват и да не разчитаме на Балкански рози.
Не мога да се въздържа да не отговоря на анонимника от 28.07.2009 год. 20:34. Редовно посещавам хижите в Карловския Балкан и пред очите ми ставаха някой неща. Като нямаше хижар - лошо. Като има пак лошо. Познавах всички хижари от две години стопанисвали хижата - не бяха лоши хора дори напротив при тези условия се стремиха да угаждат на всеки посетител.Трудните условия в планината не позволяват на куцо къораво и сакато да си предава важност като хижар затова хижата известно време беше като заслон. И тогава се видя кой как оставя след себе си. Може би такива като тебе анонимнико оставяха след себе си кочина а искаха когато идат да им е уютно затова поне от срам замълчи.
За тези които истински живеят с планината вече е ясно хижата си има един нормален народен по душа човек който предлага всичко с каквото разполага за да можем да се радваме на природата. Що се отнася за разхвърлянето - ами не виждаш ли че в момента се подготвят по добри условия за такива като тебе анонимника.
За тези които истински живеят с планината вече е ясно хижата си има един нормален народен по душа човек който предлага всичко с каквото разполага за да можем да се радваме на природата. Що се отнася за разхвърлянето - ами не виждаш ли че в момента се подготвят по добри условия за такива като тебе анонимника.
След като посетих х. Б. рози на 29.08.2009 год. с не голяма група от Варна не мога да се въздържа да не отговоря на неизвестния драскач от 28.07.2009 год. за хижаря на хижата - Дядо Топ. Моля да ме извини за различното мнение но всеки има право на това.Групата ни остана много доволна от сърдечното посрещане и човещината на този народен човек. Не можем всички да бъдем с висше образование и с обноски като за новотел Европа. Това си е една планиска хижа и един средностатистически Българин. За хижа Хубавец ще се въздържа. При още едно посещение и ще мога да си изградя пълно мнение. За сега толкова.
Хижата предлага страхотни условия за истински туристи! Има нова тоалетна и още малко и баня ще има! Останахме с много добри впечатления от Бай Митьо - хижаря. Човека има желания да направи много за хижата,от което си и личи!
Хей хора !!!! Посетете хижа Балкански рози.
Бях там и съм приятно изненадан. Искам да кажа на всички че на тази хижа постоянно ще се предлагат топли чорбички за истинските планинари.
Ще се върна отново и отново.
Бях там и съм приятно изненадан. Искам да кажа на всички че на тази хижа постоянно ще се предлагат топли чорбички за истинските планинари.
Ще се върна отново и отново.
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Тодор
at
04.11.2009 08:46
Отдавна не бях поглеждал в този раздел, ама съм възнутен от това мнение от 28.07. Хижарят е страшно сърдечен и добър. Не пие и не пуши - колко често сте го виждали по хижите? Бяхме първите му посетители след назначаването - нямаше дори и ток заради ремонт на генератора и пак си изкарахме чудесно на кротки разговори и светлина от свещи. Предложи печка да ни запали човека в спалното помещение въпреки, че беше юни...
Може и моето мнение да е крайно, но предпочитам такива, като автора на споменатото мнение да си стоят по СПА и да не ходят по хижите с безкрайните си претенции. И въобще "мразачите" вън от планините!
Може и моето мнение да е крайно, но предпочитам такива, като автора на споменатото мнение да си стоят по СПА и да не ходят по хижите с безкрайните си претенции. И въобще "мразачите" вън от планините!
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Алексей
at
11.11.2009 12:01
Минах към края на октомври и съм очарован. Да е жив и здрав хижарят, много хубав човек! Също игнорирам неоправдано негативното мнение на анонимеца от 28.07.!
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Ивайло
at
16.11.2009 12:08
На 14 ноември 2009 се качихме до х. Балкански рози. Бях се обадил на туристическото дружество и бях запазил места. Отиваме, хижаря не е и чул за нас - явно дружеството не са му предали или забравил - все тая. Места има, но трябва да се нагъчкаме с други хора на наровете. Когато влязохме, хижаря нещо си готвеше - излязох, за да обсъдим с групата какво да правим. Решихме да се върнем до х. Хубавец (1 час обратно). Когато влязох да кажа на хижаря, че ще си тръгваме, той се беше върнал към готвенето. Не съм капризен човек, но не разбирам отношението - готвиш си ти, идват хора били 4-5 часа път с идеята да спят в стопанисваната от теб хижа, нещо не са ти предали и места баш няма, и вместо да излезеш, да кажеш - дай да видим ще измислим нещо - ти решаваш - чакай аз да си готвя - тия да се оправят. Е слязохме до х. Хубавец по тъмно и си изкарахме доста добре.
Освен това имайте предвид, че Балкански Рози е доста малка хижа, столовата хваща общо 10-15 души макс.
Иначе пътеката до там от Карлово е много приятна, първия час е малко по-стръмна, и като се стигне баража се ходи само покрай реката по почти равно. Общо около 4 часа е без бързане.
Освен това имайте предвид, че Балкански Рози е доста малка хижа, столовата хваща общо 10-15 души макс.
Иначе пътеката до там от Карлово е много приятна, първия час е малко по-стръмна, и като се стигне баража се ходи само покрай реката по почти равно. Общо около 4 часа е без бързане.
Replies to this comment
Здравейте,
Радвам се, че в това икономическо РАЗЛОЖЕНИЕ ентусиастите от Туристическо дружество "Васил Левски" не жалят сили и средства да ИЗГРАЖДАТ материална база на хижата за бъдещите поколения. Не ми е известен такъв случай, когато в такова разложение хора без особени доходи да изграждат нещо ново.
Призовавам хората с повече пари да се включа в тяхното дело.
Посетете хижата, както и другите хижи и обекти на Туристическо дружество "Васил Левски" - Карлово:
"Балкански рози": http://www.karlovotur.com/roses/
"Хубавец": http://www.karlovotur.com/hubavec/
"Васил Левски": http://www.karlovotur.com/levski/
"Равнец": http://www.karlovotur.com/roses/ravnec/
"Туристическа спалня": http://www.karlovotur.com/bedroom/
Информационен център: http://www.karlovotur.com/info/
Сайт на Туристическо дружество "Васил Левски" - Карлово:
http://www.karlovotur.com/
Радвам се, че в това икономическо РАЗЛОЖЕНИЕ ентусиастите от Туристическо дружество "Васил Левски" не жалят сили и средства да ИЗГРАЖДАТ материална база на хижата за бъдещите поколения. Не ми е известен такъв случай, когато в такова разложение хора без особени доходи да изграждат нещо ново.
Призовавам хората с повече пари да се включа в тяхното дело.
Посетете хижата, както и другите хижи и обекти на Туристическо дружество "Васил Левски" - Карлово:
"Балкански рози": http://www.karlovotur.com/roses/
"Хубавец": http://www.karlovotur.com/hubavec/
"Васил Левски": http://www.karlovotur.com/levski/
"Равнец": http://www.karlovotur.com/roses/ravnec/
"Туристическа спалня": http://www.karlovotur.com/bedroom/
Информационен център: http://www.karlovotur.com/info/
Сайт на Туристическо дружество "Васил Левски" - Карлово:
http://www.karlovotur.com/
Re: xижа Балкански рози
Posted by
www.tdaida.com
at
07.03.2010 18:44
Ходим на тази хижа редовно. Няколко пъти се сменяха хижарите, но винаги сме оставали с добро впечатление. Бай Митко - сегашният хижар е много свестен човек. Трудолюбив и всеотдаен. Прави всичко по силите си, за да може Балкански рози да продължи да съществува. А това съвсем не е лесна задача на такова място. Има вече нови тоалетни - вътрешни. Както и баня с топла вода. Има го и отношението - топлото приятелско посрещане, което не е по-маловажно. Ние ще продължим да го подкрепяме и за в бъдеще. Ходете - няма да съжалявате.
Replies to this comment
намериха починал турист около балкански рози човека си е заминал одавна случаино са го намерили в саита на PSS има инфо.
Господина Тончо Бончев (Браделя)не пропуска да направи реклама на дружеството,на което е на хранилка...Като те помня само каква мизерия беше,като беше хижар на Козята Стена си мисля,дано са по-малко пишман-хижарите,като тебе.
Което ме навежда и на една друга мисла-кога ли ще почне да се осъществява малко повече контрол над това,какви хора се назначават за хижари и здравето им(включая и психиатричното такова).За да не ни срещат по хижите разни лумпени,темерути,психота и алкохолици.
Между другото-какво стана-нали се беше кандидатирал за тренер на националния отбор по футбол?И лекарство беше открил-дето лекува рак,спин и диабет....
Смех,смех...и такива хора са по хижите.
Което ме навежда и на една друга мисла-кога ли ще почне да се осъществява малко повече контрол над това,какви хора се назначават за хижари и здравето им(включая и психиатричното такова).За да не ни срещат по хижите разни лумпени,темерути,психота и алкохолици.
Между другото-какво стана-нали се беше кандидатирал за тренер на националния отбор по футбол?И лекарство беше открил-дето лекува рак,спин и диабет....
Смех,смех...и такива хора са по хижите.
Това беше чудесна детска почивна станция -колония" Червен кръст" Стана хижа,а сега новата постройна,която прави мчест на КАРЛОВЦИ,ще бъде още по хубава, защото никъде в България няма такъв девстве балкан!
Така, така... но колкото повече нови постройки, правещи чест, толкова по-малко девствен става балкана...
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Баирхаймана-Иван
at
19.03.2010 19:13
На 12, 13 и 14 Март 2010г. бяхме на хижата при бай Митьо и си изкарахме чудесно! Студентите от Русе направиха голям купон, хасковлии и те не се посрамиха, а и времето беше с нас - едно слънце..! Качихме се и на Хубавеца, а от там се откриха чудни гледки към билото - от връх Амбарица, през Купена, Кръстците, Костенурката, та чак до билото на Равнец! А вечерта като замириса на пържоли, като се ливнаха едни вина, едни ракии... Мани, мани... А бай Митьо готви вкусни боб- и леща чорби. И големи лакардии пуска, кеф да ти е да се отпуснеш и да слушаш. И рожден ден празнувахме, да е жива и здрава Елени, догодина пак там да го отбележи! Много скоро пак ще се засечем на някой баир. Поздрави на всички от доктора!
Replies to this comment
Бях решил да не отговарям на каЛамбур-ите на:
unknown на 13.03.2010 17:53, но все пак за мен и за дружеството той говори лъжи и излъчва отровни мисли в пространството.
Така че, за да разберете повече за мен, вижте АВТЕНТИЧНА информация, а не клюките и емоциите на злобни (болни) хора като unknown.
Вижте моя личен сайт:
http://tbb.satnet.bg/
Но, скъпи туристи, това е дреболия (отношението на някй неизвестен към мен), използвам случая да похваля ръководството на дружеството за работата и песпективите, които залага за развитието на туризма:
http://www.karlovotur.com/
unknown на 13.03.2010 17:53, но все пак за мен и за дружеството той говори лъжи и излъчва отровни мисли в пространството.
Така че, за да разберете повече за мен, вижте АВТЕНТИЧНА информация, а не клюките и емоциите на злобни (болни) хора като unknown.
Вижте моя личен сайт:
http://tbb.satnet.bg/
Но, скъпи туристи, това е дреболия (отношението на някй неизвестен към мен), използвам случая да похваля ръководството на дружеството за работата и песпективите, които залага за развитието на туризма:
http://www.karlovotur.com/
Умря циганката дето ви хвалеше ли?
Айде стига си правил реклама на смотанато карловско дружество в което си на хранилка.Ако имаш нещо да кажеш конкретно за Розите,което да е в помощ на обикновения турист-пиши.Ако ще плещиш евтина реклама ходи се скрий някъде...
Хората си имат глави на раменете и сами могат да си преценят доколко сте свестни и доколко не сте в това дружество.Както и да си преценят какво правите и какво не правите....
Както и за периода на хижарстването ти на Козята стена,който доведе една от най-приятните хижи до състояние на абсолютна мизерщина....
Както и колко си наред с главата самия ти(те карловци поне те знаят и отдавна са спрели да ти обръщат внимание и на "научните" ти открития и на кое ли още не от осененията,които ти се явяват в главата...
Що ли се учудвам че такива хора се назначават по хижите.При царящата мизерщина и при положение че лифтаджиите на Шамбалата не бяха виждали заплата от няколко месеца(на един му бяха сряли тока) е логично че никой редовен с главата не би се хванал хижар.После хижите се пълнят с хижари пияндета,психота и всякаква свалоч.И се чудим защо ли....
Айде стига си правил реклама на смотанато карловско дружество в което си на хранилка.Ако имаш нещо да кажеш конкретно за Розите,което да е в помощ на обикновения турист-пиши.Ако ще плещиш евтина реклама ходи се скрий някъде...
Хората си имат глави на раменете и сами могат да си преценят доколко сте свестни и доколко не сте в това дружество.Както и да си преценят какво правите и какво не правите....
Както и за периода на хижарстването ти на Козята стена,който доведе една от най-приятните хижи до състояние на абсолютна мизерщина....
Както и колко си наред с главата самия ти(те карловци поне те знаят и отдавна са спрели да ти обръщат внимание и на "научните" ти открития и на кое ли още не от осененията,които ти се явяват в главата...
Що ли се учудвам че такива хора се назначават по хижите.При царящата мизерщина и при положение че лифтаджиите на Шамбалата не бяха виждали заплата от няколко месеца(на един му бяха сряли тока) е логично че никой редовен с главата не би се хванал хижар.После хижите се пълнят с хижари пияндета,психота и всякаква свалоч.И се чудим защо ли....
Браво!Много точно казано.Допълнителен коментар е излишен!
Re: xижа Балкански рози
Posted by
unknown
at
15.04.2010 18:48
Преди няколко седмици бяхме на на х.Балкански Рози,по голяма мръсотия не бях виждала никаде. Голяма мизерия.Да не говорим за хижаря недружелювен и груб.Как може такова нещо сръмота за българските хижи е точно тази повече няма да идем там.
Replies to this comment
Ми супер - ходете си в спа-хотелите и не занимавайте хората с капризите си!
Абсолютно съм съгласен с по-горния коментар.
Хижарите са много готини хора.Вече който иска да му подгъзуват и да му угаждат на всеки каприз-съвсем наблизо е хотела на "Добрила".Даже и транспорт осигуряват до там.Срещу добро заплащане Чавдар вероятно ще се навие и на гръб да ви замъкне дотам.
Ааа ама в хотела нощувката не била десетина лева.Ами то не може хем душата да е у рая,хем оная работа да е до края....
Хижарите са много готини хора.Вече който иска да му подгъзуват и да му угаждат на всеки каприз-съвсем наблизо е хотела на "Добрила".Даже и транспорт осигуряват до там.Срещу добро заплащане Чавдар вероятно ще се навие и на гръб да ви замъкне дотам.
Ааа ама в хотела нощувката не била десетина лева.Ами то не може хем душата да е у рая,хем оная работа да е до края....
Не мога да разбера , че хора обичащи планината са склонни да пишат такива долни лъжи и клевети!!! Да, Балкански рози не е лукс на 5 звезден хотел , не може да се сравнява с Добрила или Дерменка, но да е най-мръсната и мизерна хижа, в това може доста да се спори!! Хижа Рай да не би да е по - чиста ?! а и какво очаквате в планината???
Колкото до хижаря, не знам кво сте се заяли с човека!!! Никога не ни е оставял гладни или без подслон, а понякога и той не имал достатъчво хляб и въпреки това ни е хранил!!!
Не искам нищо лошо да кажа за Тодорка или пък за хижаря на х.Левски , но там се върти яка търговия!Хубавец е с по-богата кухня , но пък и в крайна сметка , повечето хора се качват само на обяд там,така че хижарите и на това разчитат!
Колкото до хижаря, не знам кво сте се заяли с човека!!! Никога не ни е оставял гладни или без подслон, а понякога и той не имал достатъчво хляб и въпреки това ни е хранил!!!
Не искам нищо лошо да кажа за Тодорка или пък за хижаря на х.Левски , но там се върти яка търговия!Хубавец е с по-богата кухня , но пък и в крайна сметка , повечето хора се качват само на обяд там,така че хижарите и на това разчитат!
И се научи да пишеш на правилен български език, пък тогава осъждай какво е срЪмота за Бг
Re: xижа Балкански рози
Posted by
мишена70
at
19.04.2010 19:22
На 17 04 2010 група от 14 човека 13 от,които деца в тинейджерка вьздраст след ,като не намерили свободни предварително резервираните си места в хижа "Хубавец" вземат решение да не си провалят уикенда и да продалжат похода си кьм хижа"Балкански рози". Вьв време,което много от опитните планинари биха опредлили,като лошо децата ни са намерили топьл и радушен подслон. Изказвам горещата си родителска благодарност на хижаря "Чичо митьо" за Човещината проявена кьм младите туристи!
Replies to this comment
Нормално за Дора. Няма да се учудя и ако ги остави навън. Следващия път ще знаят къде да ходят :)
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Иванов Плевен
at
23.04.2010 19:30
Как може да пишете такива глупости бе вие явно не сте ходили на х.Хубавец .От 20г.съм планинар и съм ходил на много хижи.Дора и Ангел ни посрещнаха толкова добре и не мога да повярва все още че има толкова добри хижари.
Replies to this comment
Според мен Тодорка е малко на настроения - понякога е доста приветлива, но друг пък е доволно дръпната! Но като цяло и те си "въртят търговия", а това не е добре за един хижар
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Планински скитник
at
13.07.2010 09:44
Не мога да разбера защо навсякъде се пуска слуха, че хижата е затворена???? Не мога да повярвам, че хора обичащи планината, хижари, координатори на дружества и тн се плюят един друг и най-вече защо всички нападат Балкански рози и чичко Митко????Дори и на самия вр. Ботев, ни се обяснява , че Балкански рози е затворена и да останем на Левски! Та, върха е с постоянна връзка с всички хижи - те ли не знаят работи ли , не работи ли хижата??? Защо е тая злоба и лъжи и то в планината????
Re: xижа Балкански рози
Posted by
Ели
at
04.08.2010 00:02
искам да попитам, ако някой знае, какво става с другата сграда на хижата(която се намира малко по-нагоре)? помня, че й правиха голям ремонт и искам да знам дали вече е отворена
След започнат 2005-та ремонт хижата става доста уютна.Хижарите-младо семейство са много приветливи. Преди само минавахме покрай хижата, но миналата година останахме да нощуваме и бяхме приятно изненадани от условията.Беще чисто и топло-какво друго очаквате от хижа.Само дето банята беше от другата страна на реката...Но може тази година и това да е променено.Непременно ще проверя...
Replies to this comment