xижа Плевен
* GPS кординатите могат да съдържат неточности. Употребата им за ориентир е крайно нежелателна! http://www.bulgarian-mountains.com не носи отговорност!
Съседни туристически обекти:
- засл.Ботев - 2.20ч.
- вр.Ботев/2376м./ - 3.00ч.
- х.Васил Левски - 5.00ч.
- х.Балкански рози - 6.30ч.
- х.Хубавец - 7.00ч.
- х.Рай - 5.00ч.
- х.Амбарица - 6.00ч. през вр.Голям Купен.
- х.Яворова лъка - 4.00ч.
- х.Зора - 1.30ч. пешеходен преход и 12км. по асфалтово шосе.
- х.Видима - 1.30ч. пешеходен преход и 5км. по асфалтово шосе.
Пътеките са маркирани.
Изходно място: кв.Видима/гр.Априлци/ - 5км. по асфалтово шосе / край х.Видима / и 1.30ч. пеша по маркирана пътека.
Снимки: 1)->Даниел, 2)->Александър, 3)->Николай Бъчваров
| Sleeping places | 180 |
| Address | |
| Hut phone | 0889/233325, 048/929233 |
| hijapleven@gmail.com | |
| Sea level(m) | 1504 |
| GPS North width | 42.74960 |
| GPS East length | 24.89571 |
Re: х.Плевен
Posted by
dishkata
at
21.04.2006 18:27
Може ли някой да каже как е пистата и има ли ски гардероб?
Replies to this comment
Има четери ски писти,две от тях са детски, едната от тях е почти без наклон.Другите две са по- стръмнички и по дълги.Едната е около може и да греша 800м, а другата около 500.Съоръжени са с влекове , като на детските са тип помагалски, а на по-стръмните са тип паничка.Местността е много красива, ако имате късмет може да се полюбувате на някоя лавина, падаща от отсрещния склон.
Re: х.Плевен
Posted by
Anonymous User
at
03.07.2006 18:47
много хубава хижа но да е сас друг персонал,
Replies to this comment
не знам какво не ви харесва на персонала?! този уикенд бяхме там и пред очите ни целия персонал се вдигна в 9 часа вечерта да търси един изгубил се колоездач ... и до 3 часа през нощта го намериха,което между другото въобще не им влиза в задълженията.Ето това са истински хижари!!!
Това не е вярно!Били са хора на ПСП!Хижарите не са никакви планинари!
верно е имаше и от ПСП ама хижарите цяла нощ обикаляха с тях
Ангел не може да вьрви,та за това не вярвам.Той се качва на хижата само в кофата.
АБЕ МИШОК ТИ ПОЗНАВАШ АНГЕЛ БОЕВ ТА ДА ПИШЕШ ТАКА ЗА НЕГО КОГАТО ТОЙ СЕ КАЧВАШЕ ПЕША ТИ НЕ СИ МОГЪЛ ДА СЕДИШ ПРАВ ТОВА Е ДОСТА ДОБЪР ПЛАНИНАР И ПЕЩЕРНЯК СЛЕД КАТО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ ЗАЩО ДА НЕ ГО НАПРАВИ
Хм,намериха ме точно хижарите в овчарниците на Поленици през два баира. И то в най-отвратителния дъжд. За това време ПСС бяха стигнали точно до априлци. Ангел е слязъл до долу и е минал по следите ми през всичките чукари по които се катерих. И това през нощта. Хиляди благодарности на него, на Диди. Персонала е чуден. Ходя там всяка година от 15 години насам.
здравейте какво да ви кажа за тази хижа познавам доста добре всички горе наистина са доста особенни но нали знаете че планината не прощава на никого така че не им се сърдете за намусените физиономий те са си такива просто доста хора от персонала нямат работа горе те се знаят кой са аз мисля че ако се смени персонала ще се пишат само хубави неща тука а не да се оплакват хората от персонала за съжаление
напоследък горе взе да заприличва на селска кръчма а не на място за почивка и отдих бях свидете една вечер как един от персонала видимо пиян мъж преби барманчето което стоеше пред лаптопа на бара след това взе да го дърпа и да го изкарва навън с думите ела да те до убия неразбрах за какво става дума ама май човечеца се беше напил и решил да си го изкара на някой
Re: х.Плевен
Posted by
unknown
at
20.09.2006 10:45
Здравейте!
Бях на тази хижа през юли. За съжаление имаше мъгла и не можах да се насладя на гледката. Като цяло хижата ми хареса. За хижарите нищо не мога да кажа. Чая определено ми хареса, а киселото мляко беше страхотно. Изкачването и слизането след това, обаче бяха незабравими и с удоволствие пак ще се върна там!!!
Бях на тази хижа през юли. За съжаление имаше мъгла и не можах да се насладя на гледката. Като цяло хижата ми хареса. За хижарите нищо не мога да кажа. Чая определено ми хареса, а киселото мляко беше страхотно. Изкачването и слизането след това, обаче бяха незабравими и с удоволствие пак ще се върна там!!!
Replies to this comment
Под в.Ботев е нормално 9 месеца в годината да има мъгла.За щестие последния път когато ходих оцелихме прекрасно време.Незнам за другите ,но хижа плевен е едно от най-подържаните и гостоприемни места ,на които съм била.На всичкото отгоре попаднахме на някакво ски състезание и вечерта падна голям купон в хижата.Освен това плюс за хижа Плевен е факта че наблизо има и пещера...
даа,виждам,че всеки пише квото му скимне.да,ама аз ще ходя на тая хижа.
първо тая пътека нещо не е cool.може ли да дигнеш хижа като палат и да няма път до нея.ами да са катериш кат таквоз.разбирам да е някоя хижа в дън гори,а то 180 места,ски писта....дано не е много стръмна.
а хижите трябва да предлагат сурови условия,лоша храна и просташка атмосфера(знаете,чалга(яко),селски физиономии,менте алкохол....).
хижаря да има тъпа физиономия,нисък интелект и груб характер.
иначе няма да има адвенчър,кат са казва на български.и ще взема да си помисля че сам в куршевел
първо тая пътека нещо не е cool.може ли да дигнеш хижа като палат и да няма път до нея.ами да са катериш кат таквоз.разбирам да е някоя хижа в дън гори,а то 180 места,ски писта....дано не е много стръмна.
а хижите трябва да предлагат сурови условия,лоша храна и просташка атмосфера(знаете,чалга(яко),селски физиономии,менте алкохол....).
хижаря да има тъпа физиономия,нисък интелект и груб характер.
иначе няма да има адвенчър,кат са казва на български.и ще взема да си помисля че сам в куршевел
Такааа, чета, че явно някои "туристчета" ги мързи да си помръднат д тата и да повървят малко по живописната пътека и да усетят истинският досег с майката природа. За тях бих препоръчал да се качат на замърсяващите околната среда МПС та и да отидат на еснафските курорти с изискано обслужване, класическа музика и френска кухня. Приятно изкарване !!!
взел сам си бележка.естествено без мрънкане не може(аз съм българин все пак).беше хубаво,даже много хубаво.мисля да отида тези дни на ски там.поздрави
апропо,френската кухня наистина е най-добрата.а "...колата не е лукс,а превозно средство"
здравеите тези малки базички под хижата са наши всяка година ходим по 3,4 пати гледката е уникална моляви не взимаите парите от богородичката отпреде пред хижата
Re: х.Плевен
Posted by
Илиян Илиев
at
23.01.2007 14:28
просто няма две мнения за хижата.Влиубих се в това място,но сега просто чакам да падне сняг и заминавам.
Replies to this comment
А ето как си изкарахме ние там горе в планината: http://hijapleven.atspace.com/
Хижата си е много добра и всичко и е наред. Много пъти съм изкарвал чудесно и препоръчвам на тези които не са били, да отидат. Добре, че я има!
Re: х.Плевен
Posted by
МАКУМБА
at
15.06.2007 15:58
ТОВА Е НАЙ СТРАХОТНАТА ХИЖА ВИНАГИ СЪМ ХОДИЛ С ГОЛЯМО ЖЕЛАНИЕ И КЕФ ТАМ ПЕЛСОНАЛЪТ Е СТРАХОТЕН ОСОБЕННО Г-Н ПЕТКОВ И АКО НЯКОЙ КАЖЕ НЕЩТО ЛОШО ЗА НЕГО ИЛИ ЗА НЯКОЙ ДРУГ ЩЕ МУ ОТКЪСНА......../ушите/И КОЙТО МИШОК НЕ МУ ХАРЕСВА ТАМ ЗНАЧИ ЧЕ НЕ ГО СЛУША ГЛАВАТА САМО ХИЖА ПЛЕВЕН
Replies to this comment
Аз пък ще ти кажа, че съдейки от писанията ти, личи твоята неграмотност.
Сигурно много време прекарваш по горите...
Сигурно много време прекарваш по горите...
защо Вашият господин продава чаят по 0,50 лв ,а никъде няма обявен етикет за това !?
Бях там на 01.07.2007. За чая си пише, че е по 50 ст., но друго е смайващо.Има такса от 1 лв. за ползване на прибори за хранене. Не разбрах дали към приборите влизат и чиниите или само очуканите лъжици и вилици. Така, че една супа от 1.80 автоматично става 2.80 (колкото в реномиран ресторант). Иначе цялото пространство край бара е осеяно с надписи за цените. Ако попитате нещо бармана той ви сочи табелите.
Важното е, че има разнообразие от храни и само пари да има човек няма да остане гладен.
Важното е, че има разнообразие от храни и само пари да има човек няма да остане гладен.
Бях в хижата на 28 и 29 юли 2007 г. Относно таксата от 1 лв. за ползване на прибори за хранене - действително такъв надпис има (пише че е за ползване за 1 ден), но на мен и на другите от компанията такава такса не са ми събирали. След като разпитах, разбрах че ставало дума за ползване на прибори, в случай че не си поръчваш храна от столовата, но практически и в този случай не събирали такса. Така че не е ясно защо стои този надпис.
Re: х.Плевен
Posted by
nel
at
07.07.2007 09:18
Всичко е в границите на нормалното на х. Плевен. Колкото до вечерния час...хижарите също трябва да почиват, а все пак на бара няма решетки, пък и не се знае кога какви хора ходят, нали? През зимата ходя там почти всяка седмица и винаги си прекарвам много добре:) Колкото до толкова спорната цена на прослувутия чай -в един от горните коментари си пише-носете си от вкъщи! И следващия път когато тръгнете към хижата, пробвайте да носите тежката раница на гръб, а не да се възползвате от кофата, тогава хич няма да ви е до носене на чай от вкъщи, пък и ще разберете защо някои неща там са по-скъпи:) А и щом толкова не ви изнася, Балкан широк -хижи много...:)
Replies to this comment
има ли път до хижата, по който да се отиде с автомобил?
Това братко е "хижа" и до нея се стига пеша през гори и поляни, върви се бавно, разглежда се природата и се наслаждава човек, а с кола се ходи на курорт, бързо и по асфалт. Така че не бъркай понятията.
Шегичка, не се впрягай :}
Поздрави!
Шегичка, не се впрягай :}
Поздрави!
Хижата е наистина добра! Пътеката също! На който не му се ходи, да не ходи бе...
То и така правим - не ходим!Не ходете там - невъзпитани хижари!
много тежи чаят. около 10 килограма.
наистина е така ходих там 2008 и обслужването беше много добро като не ви се ходи не ходете и без това на колко хижи има билярд и пинг-понг даже е наи-хубавата хижа на която съм ходил вярно че и зимната и лятната пътека са много трудни за изкачване но иначе всичкото горе е много хубаво.Там Беше Невероятно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Re: х.Плевен
Posted by
Йордан
at
08.08.2007 16:38
Преди два-три дена се върнах от хижа Плевен. Бил съм на много хижи в Рила, Пирин и Родопи, но хижа Плевен е може би една от най-хубавите хижи, на които съм бил. Честно казано такъв приветлив персонал е рядкост за планината с изключение на един от хижарите, които се правеше на много оборотен. Бяхме там с една изключителна компания от Павликени и там срещнахме една също толкова весела компания от Пещера и хората от хижата се бяха погрижили да прекараме незабравимо и наистина така стана. През двете нощи престой имаше DJ и купонясвахме до 3-4 през ноща, като хижарите не останаха по-назад от нас. Хората знаят как да се забавляват. Не бяхме само ние в хижата, но никой не направи забележка за силата на музиката, въпреки че хижата беше направо във въздуха. Хижата е разкошна, всеки турист трябва да отиде до там и да изкачи връх Ботев, който е труден за изкачване, защото денивелацията е над 800м. Но престоят ни в хижата беше незабравим и се надявам пак да отида там!!!
Replies to this comment
хижа Плевен е такова място от нащага прекрасна Родина, където можеш да се отпуснеш псехически и да се почустваш в обстановка девствена ,чужда на цивилизацията
Планинарите от гр. Павликени са винаги били № 1, особено тия от Медицински център "МЕДИАНА". За консултации търсете Д-р Данчева тел: 55550
Re: х.Плевен
Posted by
nicho
at
08.08.2007 22:09
красива местност, но съм изключително разочарован от отношението на персонала.Липсваше каквато и да е гостоприемност, която трябва да е една от основните цели във всяка една хижа.
Replies to this comment
Тук подкрепям колегата относно гостоприемството. Наистина не е на ниво. Много малко му трябва на човек да бъде щастлив, достатъчна е една усмивка, една добра дума. Всеки от нас качвайки се до хижата се понатоварва и се чувства изморен, очаква да срещтне гостоприемство, а получава намръщен и страшен поглед изпод вежди на незнам как се казва господина, но е с ръководна роля в хижата. Той винаги гледа страшно незнайно защо. Виж младите момчета които помагат там са що годе веселяци, но и шефката е доста студена с гостите си. Незнам как би се чувствала тя ако дойде на морето в хотела ми и моят персонал я посрещне със същото хладно настроение и негативна нагласа. Всички ние които се занимаваме с туристически бизнес / а тук горе в Х. Плевен определено правят доста сериозен и комерсиален бизнес / трябва да бъдем учтиви към нашите клиенти, да сме техни слуги, но това сме го учили в училище, а аз дълбоко се съмнявам, че персонала и в частност управитела на х. Плевен имат нужната професионална подготовка и завършена квалификация по туризъм. Поне не им личи. Обръщам внимание на собствениците на хижата които я стопанисват. Подбирайте си кадрите да бъдат професионално подготвени, дори тук горе в планината това е задължително.
Успех!!!
Успех!!!
Аз колко пати казжам - не ходете там!
Re: х.Плевен
Posted by
Ивайло
at
25.08.2007 15:07
Хижата няма грешка. Персоналът не се усмихва много, но си гледа добре работата. И чистотата е на ниво, и храната е винаги прясна и разнообразна.
Ако сте решили да качвате Ботев имайте предвид, че за 3 часа няма да стане. С почивките е точно 5 часа. Слизането е 3 ч.
Ако сте решили да качвате Ботев имайте предвид, че за 3 часа няма да стане. С почивките е точно 5 часа. Слизането е 3 ч.
Replies to this comment
ходила съм на хижата, но незнам как е храната- да си носим или там е по-добре? Може ли някой да ми каже? Възнамеряваме да останем 4-5 дни. цените как са?
Цените са 10 лв. на човек за стая с 2 или 3 легла и 9 лв. за стая с 4 и повече. В новата хижа е 12 лв. на легло. Има и апартамент за 60 лв. Храната е по-евтина от тази в ресторант в града - салата 1.80, супа 1.80, пилешка пържола 4.50, пържени картофи 1.50, бира 1.30
Всичко написано от Ивайло е вярно.Потвърждавам.
Re: х.Плевен
Posted by
nkirov
at
31.08.2007 14:03
Голяма и хубава хижа. В стая с 3 легла цената е 10 лв. на легло; на етажа има баня (безплатна). Най-хубавото на хижата е ресторанта с маси на терасата. Цените са поносими, а кухнята е много добра - салатата беше с истински домати, кебапчетата и кюфтетата бяха сочни и вкусни, пържените картофи също. Изпи се и много студена бира (Becks).
Re: х.Плевен
Posted by
Пеци
at
06.09.2007 21:04
Бях ходила в хижа Плевен преди 4 години и пазех отлични спомени. След умората от маршрута х.Рай, вр.Ботев, х.Плевен очаквахме че ще намерим същата обстановка и гстоприемен персонал, но уви... разочарованието и бе голямо.Трябваше да чакаме 2-3 часа за да ни предложат стаи с мухлясали стени, при все че в хижата имаше дстатъчно празни от по- приличните стаи.А за персонала да не говорим -накараха и да се чувстваме като нежелани натрапници. Искахме да останем 2 дни, но с това отошение ни принудиха да си тръгнем още сутринта. Жалко, природата е прекрасна, особенно гледката от терасата на ресторанта, но персонала е под всякаква критика особено управителката - която явно не и се отдава тази работа.
Re: х.Плевен
Posted by
Пеци
at
06.09.2007 21:04
Бях ходила в хижа Плевен преди 4 години и пазех отлични спомени. След умората от маршрута х.Рай, вр.Ботев, х.Плевен очаквахме че ще намерим същата обстановка и гстоприемен персонал, но уви... разочарованието и бе голямо.Трябваше да чакаме 2-3 часа за да ни предложат стаи с мухлясали стени, при все че в хижата имаше дстатъчно празни от по- приличните стаи.А за персонала да не говорим -накараха и да се чувстваме като нежелани натрапници. Искахме да останем 2 дни, но с това отошение ни принудиха да си тръгнем още сутринта. Жалко, природата е прекрасна, особенно гледката от терасата на ресторанта, но персонала е под всякаква критика особено управителката - която явно не и се отдава тази работа.
Replies to this comment
Пеци искрено съжаляваме за случилото се и се извиняваме.Резервациите са за това ,да не се налага да чакаш за настаняване,особено като има повече почивни дни.Иначе за стаите си прав,предстои да ги ремонтираме но първо трябваше да завършим покрива за да не протече отново.ИЗВИНЯВАЙТЕ
Re: х.Плевен
Posted by
stoslas
at
18.09.2007 15:53
Юни месец, бяхме две семейства,на хижа Плевен.Останах с много добри впечатления.Природата е величествена,много красива.Сега,по отношение на персонала.Не знам какво,искате от тях.В крайна сметка, в хижа се ходи заради природата, а не да получиш обслужване като в 5-звезден хотел(и там не винаги е на ниво).Не подценявам ролята и нуждата от качествено обслужване, но то на хижа Плевен си е съвсем нормално. На всички наши въпроси и запитвания беше отговорено ,по човешки,без излишна сервилност.Няма да ставам адвокат на персонала,но зад доста от негативните отзиви за тях,сякаш се крие зле прекрита заядливост.Чудно с какво е провокирана.По отношение,цената на чая.Преди седмица се върнах от връх Мусала и за информация цената на чая и на хижа Мусала и на заслона преди върха и на самият връх Мусала ,чая струва 1 лев.Така че и в това хижа Плевен е "догонваща". Друго май няма,взимаите раницата и тръгвайте,дребните неубоства са нищо пред красотата на БАЛКАНА. Привет от Бургас.
Replies to this comment
Здравейте,не познавам лично хората работещи и управляващи хижа Плевен , но лично аз смятам, че написаните неща за хижата са по скоро травиални отколкото верни.Била съм доста пъти на хижа Плевен и винаги съм била доволна от всичко.Винаги когато тръгвам в планината се настройвам за това , което мога да очаквам.
Ако мислите , че някой ще ви сваля звезди че сте в хижата или че сте качили връх Ботев се лъжете.Няма нищо лошо в това да си платите чая.Малко грубо ама - само птичките пеят безплатно.Каквото даваш такова и ще получиш.Как можеш да идеш някъде без да се обадиш и без резервация.Тук нещата относно недоволните опират сякъш до първите седем години.И вместо да сте недоволни и да се оплаквате от условията и отношението ми кажете на тази височина примерно 1600 метра какво са нашите 8 до 10 лева за нощувка на база на това което действително струва престоят ни.Ако имате проблеми и сте недоволни в Практикер има палатки по 20 лева. ЧАКАТ ВИ ДА ГИ КУПИТЕ.
Ако мислите , че някой ще ви сваля звезди че сте в хижата или че сте качили връх Ботев се лъжете.Няма нищо лошо в това да си платите чая.Малко грубо ама - само птичките пеят безплатно.Каквото даваш такова и ще получиш.Как можеш да идеш някъде без да се обадиш и без резервация.Тук нещата относно недоволните опират сякъш до първите седем години.И вместо да сте недоволни и да се оплаквате от условията и отношението ми кажете на тази височина примерно 1600 метра какво са нашите 8 до 10 лева за нощувка на база на това което действително струва престоят ни.Ако имате проблеми и сте недоволни в Практикер има палатки по 20 лева. ЧАКАТ ВИ ДА ГИ КУПИТЕ.
Пише се трИвиални!! По-добре употребявай български думички - и да сгрешиш, ще ти простим... Внимавай с чуждите / думи/
А и още нещо - нещата, които са трИвиални , обикновено са верни. Провери значението на думичката, преди да я употребиш, мила!
Не ходете там!Персонала е отвратителен!
Re: х.Плевен
Posted by
dashka
at
16.10.2007 21:00
Интересува ме, дали от центъра на Априлци до хижата може да се стигне ПЕША? (Ако човек няма кола и разчита на междуградските автобуси.) Колко е пътят и има ли маркировка?
Replies to this comment
На 13 ноември бях на хижа Плевен . Изкачването от Априлци става малко над хижа Видима . Водохващането и паркинга , на който срещу 4 лева за денонощие оставяте колата . Това е изходната точка .
До хижа Плевен изкачването е час . стръмничко е , през гората . Аз продължих от Плевен още тричаса и половина до заслона Ботев . Но трябва човек да има нагласа за това . Природа и гледка великолепни . Идва сезона на мъглите - внимавайте .
Успех !
До хижа Плевен изкачването е час . стръмничко е , през гората . Аз продължих от Плевен още тричаса и половина до заслона Ботев . Но трябва човек да има нагласа за това . Природа и гледка великолепни . Идва сезона на мъглите - внимавайте .
Успех !
На 13 ноември? Коя година?
Може.Но пътя не е малко.Трудно човек може да обърка пътя.Препоръчвам ти да използваш транспорт до края на квартал Видима.Пък и от там започват красотите.
Благодаря! :)
А някой може ли да ми даде информация дали в гр. Априлци има таксита и евентуално телефони или някакви други координати?
Предварително благодаря!
А някой може ли да ми даде информация дали в гр. Априлци има таксита и евентуално телефони или някакви други координати?
Предварително благодаря!
Същата година 2007, Дашка! А сега сме 2009 ! Пак отивам там, на 25 юли, след 10 дни!
Re: х.Плевен
Posted by
georgieva
at
06.12.2007 10:09
Какво става с лифта до хижата?Готов ли е?И има ли ски под наем
Replies to this comment
Лифта не е готов преди 3 часа се върнах от там. А иначе пътеката не е за всеки :))). Но все пак се справих с нея нищо,че съм над сто кила :)))
Честно казано, надявам се лифта да НЕ ГО направят! Не знам каква е тази мания...или по-точно този мързел у хората, който забелязвам напоследък. Та прехода от кофата до хижата е 40 минути! Ако багажът ви тежи -вземете си кофа и ходете пеш! Нали това е целта на занятието -човек да отиде на планина, да походи, да подиша чист въздух, да се поизпоти...Защо ви е лифт?! Представете си само на какво ще заприлича хижата и това красиво и диво място, на което се намира! Ще се напълни с "джентълмени" с обувки тип патешки клюн и "дами" с тънки токченца, дънчици, дамски чантички и постоянни оплаквания от това и онова. Моля ви! Недейте, хора! В градовете гледаме достатъчно такива индивиди! Нима искате да отидете там да почивате или да катерите и някакви безумци да надуват чалга до сутринта?! Наистина това с лифта не го разбирам и наистина се надявам да не го направят, а който иска да се вози на лифт -нека иде на друго място. Лифтове в планините на България има достатъчно. Нека не съсипваме всяко естествено място с криворазбрана цивилизация...и без това цялата природа е достатъчно съсипана!
Боже,няма да е скоро.
Ако лифта се направи,хижата ще се напълни с навлеци, първенюта и лекета! Освен това наистина си отишъл на хижа да се катериш и да се поизпотиш. По добре лифта изобщо да не го пипат, но ще бъде жалко за възрастни или хора с увреждания и най вече за стари планинари, който нямат шанс да се докоснат до прекрасната гледка, която се открива там и да си спомнят за прекрасните времена.
Напълно,съм съгласен!По добре лифта да остане ,на сегашното положение!В противен случай,хижата ще стане хотел.
Re: х.Плевен
Posted by
Tishona
at
08.12.2007 21:36
искам да попитам някой знае ли как вървят цените на ските под наем и на влека ориентировачно, мерси.
Replies to this comment
Ски и обувки от 8 до 14 лева
ски влек в зависимост коя писта използваш - 5-8 лева
ски влек в зависимост коя писта използваш - 5-8 лева
Skite sa 10 lv -pravi ,15 lv carving
vlekovete sa golqm s pani4ki 15 lv na den i malkiq e zle i neznam kolko be6e 8 ili 10 leva ima otstypki s nqkolko leva za pove4e dni
No6tuvkite na hizhata sa mejdu 10 i 12 leva v zavisimost ot staqta 2,3,4,5,6 ...legla.
tova sa poslednite ceni v4era se varnah ottam ima mnooo snqg
vlekovete sa golqm s pani4ki 15 lv na den i malkiq e zle i neznam kolko be6e 8 ili 10 leva ima otstypki s nqkolko leva za pove4e dni
No6tuvkite na hizhata sa mejdu 10 i 12 leva v zavisimost ot staqta 2,3,4,5,6 ...legla.
tova sa poslednite ceni v4era se varnah ottam ima mnooo snqg
А как е пътят до кофата, проходим ли е без вериги в момента. В събота мисля да се кача с колата, но скъсах веригите.
Re: xижа Плевен
Posted by
Ого
at
19.01.2008 00:19
Дами и господа,бях там на 12 и 13-ти януари 2008г.с компания от гр.Севлиево.Не познавам нито едни човек от персонала на хижата освен по физиономия някои от тях,посещавам я през няколко години.Това е едно от най красивите места в Стара планина.Карам ски от много време,пистата е приятна,имам в предвид най-дългата.Ако сте снобари,бягайте в добре известните Ви наши зимни курорти.Ако сте големи майстори скиори и обичате разнообразни дълги писти,пак там се насочете.Но ако искате природа,нормални цени и не сте глезльовци да ви закарат с автомобил,лифт или кабина до пистата,това е мястото.Вярно е че хижарите са малко темерути,но според мен те са в екстремални условия почти всеки ден и не може да искаме да ни се усмихват на всяка дума.Писти-обработени,влекове-работят,столова-работи,бар-има,в бара-ракия,водка,бира и т.н.-има,чай-има,легла-има,тоалетни,вярно че са общи-има,бани-остава и да няма,но има-общи,какво искате повече.Ако искате-"Невероятното световно известно" Банско,"Най добрия зимен курорт в БГ"-така пише в някой сайтове-Пампорово или в перлата на перлите-Боровец.Там темерути няма въобще,всички са като ухилени като дебели американци,в трите курорта влизаш със 100лв. и излизаш с 200лв.
Replies to this comment
Бях на хижа Плевен на 18,19,20 януари 2008 г. ! Не се е променила от едно време ! Кухнята ме изненада приятно, супичките и мусаката бяха разкошни ! Цените са поносими, като се има в предвид надморскат ависочина и разстоянието до най близкото заведение за хранене ! Шкембе и топла пача -1,80 ,мусака - 2,80, салата зеле 1,50, пърж. картовки - 1,50, ракийки -1-1,50, прословутият чай 0,50, кафе / доста хубаво/ 0,80 ! Ако си носиш ядене ипиене няма проблем, направо си консумираш ! Вечер става доста приятно, почти като дискотека !
Ски гардероба е по 10 лв., влека - за всяка писта има различни цени, за голямата е 15 лв. на ден, за два дена - 28 ! Паркинга е по 4 лв. за нощ ! Кофата, която диг абагажа от паркинга до хищата е 15 лв., ако сте повече хора си делите тези 15 лв. ! Самите хора, които държат хижата са добронамерени, и ако питате намирате отговор на всеки въпрос ! Цената на стаите е от 10-15 лв, в зависимост от леглата, като има и апартаменти по 80 лв ! За ученици и студенти / до 25 г./ е по 10 лв.спането ! Ако сте по-голяма компания ще изкарате страхотно !
Ски гардероба е по 10 лв., влека - за всяка писта има различни цени, за голямата е 15 лв. на ден, за два дена - 28 ! Паркинга е по 4 лв. за нощ ! Кофата, която диг абагажа от паркинга до хищата е 15 лв., ако сте повече хора си делите тези 15 лв. ! Самите хора, които държат хижата са добронамерени, и ако питате намирате отговор на всеки въпрос ! Цената на стаите е от 10-15 лв, в зависимост от леглата, като има и апартаменти по 80 лв ! За ученици и студенти / до 25 г./ е по 10 лв.спането ! Ако сте по-голяма компания ще изкарате страхотно !
Ето отново едно разказче с малко снимки, как си изкарваме ние там горе в планината: http://hijapleven5.atspace.com/
Re: xижа Плевен
Posted by
туристчето
at
14.02.2008 11:11
здравейте всички поддръжници и опоненти,
има ли някои да е ходил тия дни на хижа плевен за да сподели мнение относно условията за ски и туй онуй друго.ако някой даде и телефон за връзка с хижата ще съм му благодарен
има ли някои да е ходил тия дни на хижа плевен за да сподели мнение относно условията за ски и туй онуй друго.ако някой даде и телефон за връзка с хижата ще съм му благодарен
Replies to this comment
0888/520559
благодаря
Re: xижа Плевен
Posted by
nikozia
at
14.04.2008 21:40
Това хижата с най- добро иэложение. Эаслужава си всеки който не я е виждал да я посети, а и персонала е свестен!!!
Replies to this comment
Много искам да заведа детето си на тази хижа утре дано да баде хубав ден за да разгледаме величествената природа която се разкрива при ясно време
Re: xижа Плевен
Posted by
Жи
at
26.05.2008 14:08
От хижите, в които съм отсядала, мога съвсем субективно да кажа, че тази е най-хубавата. По-скъпо е от останалите места (12 лева на човек в стая с 4 легла), но условията са много добри. Персоналът не ми се стори негостоприемен, по-скоро безразличен. Много изненадващо беше, че имат страхотна кухня, тенис маса, билярд. За гледката - думи нямам. Невероятно е!
Може би единствено изкачването би затруднило някой, защото е доста стръмно и не знам дали е подходящо за деца, но пък с повече време всичко се получава.
Може би единствено изкачването би затруднило някой, защото е доста стръмно и не знам дали е подходящо за деца, но пък с повече време всичко се получава.
Replies to this comment
Няма подобно място, където да си така спокоен, и да изпитваш такъв респект от природата.Не хижа а РАЙ....
Re: xижа Плевен
Posted by
Tonysd
at
30.06.2008 10:44
Хижата е на красиво място, обслужването е общо взето на ниво. В стаите е чисто и кухнята става.
Но ми направиха лошо впечатление едно нещо, заради което няма да се върна на това място и няма да го препоръчам. Излязох сутринта да се разтъпча край хижата преди закуска и ме лъхна тежка миризма на изгоряла пластмаса. Хижарите горят боклука в кухненската печка! Нищо, че от това се отделят диоксини, които са канцерогенни. Става ясно, че отношението им към природата е консуматорско - като към ресурс, който трябва да бъде изстискан с цел максимална печалба при минимални разходи. А кофата вероятно слиза празна надолу в петък и събота, когато се качват повече хора и не би им коствало много средства да пуснат пластмасите надолу.
Но ми направиха лошо впечатление едно нещо, заради което няма да се върна на това място и няма да го препоръчам. Излязох сутринта да се разтъпча край хижата преди закуска и ме лъхна тежка миризма на изгоряла пластмаса. Хижарите горят боклука в кухненската печка! Нищо, че от това се отделят диоксини, които са канцерогенни. Става ясно, че отношението им към природата е консуматорско - като към ресурс, който трябва да бъде изстискан с цел максимална печалба при минимални разходи. А кофата вероятно слиза празна надолу в петък и събота, когато се качват повече хора и не би им коствало много средства да пуснат пластмасите надолу.
Replies to this comment
Ето ме отново тук на тази страница, за да Ви представя поредното ни преживяване в полите на вр. Ботев и по специално х. Плевен.
Накратко: http://hijapleven6.atspace.com/
Накратко: http://hijapleven6.atspace.com/
горенето на пластмасови отпадъци е традиционно за български народ от дълбока древност.никой няма право да се докосва до тези изконни ценности.някой познати сърфисти го наричат "пармалат".аз лично съм пробвал на бивака между крапец и дуранкулашкото езеро въпросното занимание,отранявайки се от хипотетично румънско нападение, и смея да кажа,че не е нищо особенно
p.s.отбраната се води с мачта за сърф или варио на гик в които се гърмят пиратки.с мачта е по ефектно
p.s.отбраната се води с мачта за сърф или варио на гик в които се гърмят пиратки.с мачта е по ефектно
Re: xижа Плевен
Posted by
турисчето
at
16.11.2008 00:11
аз пак ходих на хижа плевен.вижда се ,че туризма ми като едно таквоз.
беше преди около месец.времето беше много хубаво.като се качвахме,бях по бермуди.на другия ден заваля сняг и покри наоколо.смениха се три сезона за по малко от 24 часа.
както се казва"...планината много дава,ама и много зима"
нямаше обаче нещо хора.иначе всичко беше ок
беше преди около месец.времето беше много хубаво.като се качвахме,бях по бермуди.на другия ден заваля сняг и покри наоколо.смениха се три сезона за по малко от 24 часа.
както се казва"...планината много дава,ама и много зима"
нямаше обаче нещо хора.иначе всичко беше ок
Replies to this comment
персонала е отвратителен, банда пианици
абе персонала верно малко попийват.ама чак пак за банда,ха ха.това ме кефи
Re: xижа Плевен
Posted by
Guilty
at
18.12.2008 00:36
здравеите искам да попитам някои скоро качвал ли се е на х.Плевен,има ли сняг,пуснали ли са лифта,като цяло как е?
Re: xижа Плевен
Posted by
BatVenko
at
19.12.2008 18:54
Всичко е много хубаво, но няма ли някои да качи някоя друга снимка, та да видим тези който не сме ходили там за какво иде реч?!!!?
Replies to this comment
Явно местото е примамливо и си има своето очарование.Извинете за невежеството, но там предлагат ли се скиима ли влек и какви са приблизително цените?
видях WEB камера, ама не мога да я намеря в нета
Заподявай линка от където можеш да гледаш Балканът http://hpleven-camera.pladi.bg:2004/Jview.htm
Re: xижа Плевен
Posted by
boriana
at
03.01.2009 19:06
преди няколко дни бяхме на х.Плевен и всичко беше страхотно! явно всеки е имал различни преживявания - и добри и лоши. доколкото имах контакти с хората, които се грижат за хижата- нямам оплаквания от тях( а аз приципно съм доста чувствителна на тема обслужване :) )все пак си мисля, че много зависи и от това ти самият какво отношение показваш - ' Каквото повикало-такова се обадило!' :) хижата е много чиста и добре поддържана! пътеката е перфектна, но много кратка ( за един час си горе, то не може и да се изпоти хубаво човек :). а за природата наоколо няма какво да говорим - най-красивата част на Стара планина си е Централен Балкан!!! стискам палци да няма скоро лифт до самата хижа, за да предпазим поне това кътче от недобросъвестни 'туристчета'
Replies to this comment
И на мен ми харесва хижата и района. Сега обаче се чудя къде да отида на ски: на х. Плевен или на х. Чумерна? Моля, ако някой е бил и на двете места да си каже мнението. Бил съм на х. Плевен, но не съм видял дългата писта; знам само тая дето е по пътя към вр. Ботев. За дългата писта не можах да видя нищо в нета... нито една снимка.
За Чумерна знам само от нета. Има хубави снимки на една дълга и равна писта (светло синя).
Моля някой да сравни двете места - единствено с оглед карането на ски.
За Чумерна знам само от нета. Има хубави снимки на една дълга и равна писта (светло синя).
Моля някой да сравни двете места - единствено с оглед карането на ски.
Здравейте! Определено за каране на ски на х.Плевен е много по-добре. Миналия сезон бяхме там. Има 4 писти. Едната е за съвсем начинаещи - къса с малък наклон и влек (въжен без ръкохватки). Другата писта също е малка, но е малко по-стръмна и с влек с ръкохватки. Третата и четвъртата писта са най-дълги. Започват от едно място и влека там е паничков. Мисля, че цената за влека беше 15 лева за ден. От х.Чумерна съм разочарована. Пистата е къса и не пускаха сноубордисти и накрая се оказа, че и влека е счупен (май са редки случаите когато работи).Незнам дали изобщо са го ремонтирали.Но пък бунгалата са добри. . Ами това е от мен :-)
Re: xижа Плевен
Posted by
CYPER
at
07.01.2009 21:57
Между 26.12 и 30.12 с един приятел бяхме на хижата - аз за пръв път. Впечатленията ми като цяло са основно позитивни. Предполагам коментарите тук са
полезни на много хора, така че ще се опитам да обясня в детайли всичко важно за евентуално посещение на хижата.
Най-удобно се стига с автомобил, но 100-тина метра преди мястото, където е лифта с клетката за багажа е вече заледено и ако не сте с 4x4/AWD трудно ще се
изкачите (пак зависи от времето де). Та 100 метра по-надолу пак можете да паркирате, понеже горе е платен паркинг. Клетката за багажа е 15лв на посока, но
обикновено се дели между повече хора (ако има). Оставяте си тежките раници и всичко друго, което не ви се мъкне и потегляте пеша нагоре из планината по
обозначена пътека. Те са 2 - зимна и лятна, като първата е по-полегата, а лятната по стръмна. Ние се изкачихме по лятната за 1 час и 10 минути без нищо на
гърба с добър брой почивки. После слязохме по зимната, която уж трябваше да е по-полегата, но на мен ми дойде по-трудна (може би защото беше надолу).
Горе са 2 хижи: стара (по-голяма) и нова. 14лв нощувката в старата и 16лв в новата. Имам впечатления само от старата. 2 входа/изхода - един към най-малката
писта/мястото, където пристига багажа/ и новата хижа и вторият изход е към другите по-големи писти и връх Ботев. 4 етажа, като на 2-рия имаше към 25 стати
някъде. Лощото е, че за целият етаж има една мъжка и една дамска тоалетна + по един 80 литров бойлер във всяка. Къпането е леко сложна задачна и се състои
в постоянно дебнене. Ако ви писне и сте достатъчно нахални можете да си смените пола за около половин час и да тествате как е водата на другия бойлер
(жените определено знаят как да икономисват вода, но за съжаление аз не). В стаите (поне в нашата) има единствено мивка с температура на водата близка до
тази на снега навън - препоръчвам да си миете лицето с 2 пръста, защото иначе рискувате да умрете от студ. За сметка на това отоплението е на ток и не мога да
се оплача от температурата в стаята - през деня клони към 30 градуса, а през нощта изключвахме печката, понеже не се спи от жега. Дават чисти чаршафи + 2
броя одеала - всичко останало от вас.
Ресторантът - няма никакви проблеми да си носите собствена храна, че и дори да им ползвате кухнята за да я стоплите/сготвите, но мисля срещу някаква
символична цена. Иначе има една голяма черна дъска, на с тебешир за всеки ден е написано какво се предлага - харесвате си нещо и отивате на бара да
платите, където ви дават бележка, с която се връщате до дъската и я давате на някой от кухнята - след това следва чакане. Цените:
Чай: 50 стотинки
Филия хляб: 10 стотинки
Кюфте/кебабче: 1лв
Бютилка червено вино: 8лв
Натурален сок 200мл = 1.2лв
Пилешка пържола: 4.5лв
Свинска пържола: 5.5лв
Супи: 1.5лв-2лв
Готвени ястия: 2лв-3.5лв
Палачинка с мед/сладко - 1.3лв
Има и други, за които не се сещам. Като цяло изборът не е голям, но достатъчен.
Има достатъчно ски, обувки и друго оборудване под наем, но материалната база е остаряла. Има и няколко борда под наем = 16лв на ден. Само ски обувки = 6лв
на ден.
Най-голямата писта беше затворена, когато бях там поради липса на достатъчно сняг. Карах на втората по големина, където лифтът представлява едно стоманено
въже с едни метална дръжки, за които се хващах и които те дърпат нагоре. 3 дена бях с невероятна мускулна треска, каквато не съм имал никога през живота си -
и като се засмея ме боли, да не говорим за движения като ставане и лягане - всичко това от лифта. Нито пистите, нито хижата са за баровци и кифли с токчета -
такива да ходят на Банско.
Камера с изглед към най-стръмната писта можете да намерите тук > [url]http://hpleven-camera.pladi.bg:2004[/url]
Ето и малко актуални снимки:
Изглед към най-голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/JqtkpEb9eee--sIlfwH0Sw?feat=directlink[/url]
Изглед към връх Ботев: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/3B8ejRpffddf5nUHCBJ2Kw?feat=directlink[/url]
Голямата писта напред, средната на 3 часа: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/NAVBvO45m4s_M5KxUK7BjQ?feat=directlink[/url]
Хижата на Българска Спасителна Служба: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/mR6ViZn3RECRZ-Fzk9AsSQ?feat=directlink[/url]
Изглед от старата хижа към най-малката писта (между двете постройки) и новата хижа (последната постройка) -
[url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/rh61cfzl4O5UbGDlD4pDnA?feat=directlink[/url]
На 1 часа е старата хижа, на 6 часа (зад гърба ми) е най-голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/qff--GhZ5Zh-sSzxjGhYaQ?feat=directlink[/url]
Средната писта, снимано от горе: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/SO_AOdPXmFQrbxDxyjOeNQ?feat=directlink[/url]
Пак най-голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/Qrb6qzNwZj71dlFk6Ok2QA?feat=directlink[/url]
По пътя на лятната пътека на изкачване (още 10-15 минути и сте в хижата): [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/6R3gu8i4aqao7Ariu4X_Ug?feat=directlink[/url]
Изглед от старата хижа към голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/kSVZFIwMlMEYcAf8gf9Tzw?feat=directlink[/url]
Вечер в ресторанта (снимано от дъното към бара) - [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/7b17ldR_mZZF7w5buOs0CQ?feat=directlink[/url]
Двойна стая (по едно легло от ляво и от дясно, между тях прозорец, срещу тях гардероб и зад него мивка -
[url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/16fyS_2zn29q4Nw0PNWYEg?feat=directlink[/url]
Това е като цяло. Ако някой го интересува нещо да ми пише на Skype: cyper.bg
И приятно изкарване, няма да съжалявате, а ще дори ще искате пак да отидете :)
полезни на много хора, така че ще се опитам да обясня в детайли всичко важно за евентуално посещение на хижата.
Най-удобно се стига с автомобил, но 100-тина метра преди мястото, където е лифта с клетката за багажа е вече заледено и ако не сте с 4x4/AWD трудно ще се
изкачите (пак зависи от времето де). Та 100 метра по-надолу пак можете да паркирате, понеже горе е платен паркинг. Клетката за багажа е 15лв на посока, но
обикновено се дели между повече хора (ако има). Оставяте си тежките раници и всичко друго, което не ви се мъкне и потегляте пеша нагоре из планината по
обозначена пътека. Те са 2 - зимна и лятна, като първата е по-полегата, а лятната по стръмна. Ние се изкачихме по лятната за 1 час и 10 минути без нищо на
гърба с добър брой почивки. После слязохме по зимната, която уж трябваше да е по-полегата, но на мен ми дойде по-трудна (може би защото беше надолу).
Горе са 2 хижи: стара (по-голяма) и нова. 14лв нощувката в старата и 16лв в новата. Имам впечатления само от старата. 2 входа/изхода - един към най-малката
писта/мястото, където пристига багажа/ и новата хижа и вторият изход е към другите по-големи писти и връх Ботев. 4 етажа, като на 2-рия имаше към 25 стати
някъде. Лощото е, че за целият етаж има една мъжка и една дамска тоалетна + по един 80 литров бойлер във всяка. Къпането е леко сложна задачна и се състои
в постоянно дебнене. Ако ви писне и сте достатъчно нахални можете да си смените пола за около половин час и да тествате как е водата на другия бойлер
(жените определено знаят как да икономисват вода, но за съжаление аз не). В стаите (поне в нашата) има единствено мивка с температура на водата близка до
тази на снега навън - препоръчвам да си миете лицето с 2 пръста, защото иначе рискувате да умрете от студ. За сметка на това отоплението е на ток и не мога да
се оплача от температурата в стаята - през деня клони към 30 градуса, а през нощта изключвахме печката, понеже не се спи от жега. Дават чисти чаршафи + 2
броя одеала - всичко останало от вас.
Ресторантът - няма никакви проблеми да си носите собствена храна, че и дори да им ползвате кухнята за да я стоплите/сготвите, но мисля срещу някаква
символична цена. Иначе има една голяма черна дъска, на с тебешир за всеки ден е написано какво се предлага - харесвате си нещо и отивате на бара да
платите, където ви дават бележка, с която се връщате до дъската и я давате на някой от кухнята - след това следва чакане. Цените:
Чай: 50 стотинки
Филия хляб: 10 стотинки
Кюфте/кебабче: 1лв
Бютилка червено вино: 8лв
Натурален сок 200мл = 1.2лв
Пилешка пържола: 4.5лв
Свинска пържола: 5.5лв
Супи: 1.5лв-2лв
Готвени ястия: 2лв-3.5лв
Палачинка с мед/сладко - 1.3лв
Има и други, за които не се сещам. Като цяло изборът не е голям, но достатъчен.
Има достатъчно ски, обувки и друго оборудване под наем, но материалната база е остаряла. Има и няколко борда под наем = 16лв на ден. Само ски обувки = 6лв
на ден.
Най-голямата писта беше затворена, когато бях там поради липса на достатъчно сняг. Карах на втората по големина, където лифтът представлява едно стоманено
въже с едни метална дръжки, за които се хващах и които те дърпат нагоре. 3 дена бях с невероятна мускулна треска, каквато не съм имал никога през живота си -
и като се засмея ме боли, да не говорим за движения като ставане и лягане - всичко това от лифта. Нито пистите, нито хижата са за баровци и кифли с токчета -
такива да ходят на Банско.
Камера с изглед към най-стръмната писта можете да намерите тук > [url]http://hpleven-camera.pladi.bg:2004[/url]
Ето и малко актуални снимки:
Изглед към най-голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/JqtkpEb9eee--sIlfwH0Sw?feat=directlink[/url]
Изглед към връх Ботев: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/3B8ejRpffddf5nUHCBJ2Kw?feat=directlink[/url]
Голямата писта напред, средната на 3 часа: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/NAVBvO45m4s_M5KxUK7BjQ?feat=directlink[/url]
Хижата на Българска Спасителна Служба: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/mR6ViZn3RECRZ-Fzk9AsSQ?feat=directlink[/url]
Изглед от старата хижа към най-малката писта (между двете постройки) и новата хижа (последната постройка) -
[url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/rh61cfzl4O5UbGDlD4pDnA?feat=directlink[/url]
На 1 часа е старата хижа, на 6 часа (зад гърба ми) е най-голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/qff--GhZ5Zh-sSzxjGhYaQ?feat=directlink[/url]
Средната писта, снимано от горе: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/SO_AOdPXmFQrbxDxyjOeNQ?feat=directlink[/url]
Пак най-голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/Qrb6qzNwZj71dlFk6Ok2QA?feat=directlink[/url]
По пътя на лятната пътека на изкачване (още 10-15 минути и сте в хижата): [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/6R3gu8i4aqao7Ariu4X_Ug?feat=directlink[/url]
Изглед от старата хижа към голямата писта: [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/kSVZFIwMlMEYcAf8gf9Tzw?feat=directlink[/url]
Вечер в ресторанта (снимано от дъното към бара) - [url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/7b17ldR_mZZF7w5buOs0CQ?feat=directlink[/url]
Двойна стая (по едно легло от ляво и от дясно, между тях прозорец, срещу тях гардероб и зад него мивка -
[url]http://picasaweb.google.com/lh/photo/16fyS_2zn29q4Nw0PNWYEg?feat=directlink[/url]
Това е като цяло. Ако някой го интересува нещо да ми пише на Skype: cyper.bg
И приятно изкарване, няма да съжалявате, а ще дори ще искате пак да отидете :)
Replies to this comment
Благодаря за подробната инфо. За съжаление вчера се стопи снега :-(
абе човек,може ли да напишеш толкоз неща
Много благодаря за подробната информация тези дни се качвам и ще пиша
Re: xижа Плевен
Posted by
Darsy
at
24.03.2009 10:45
Хижата е наистина хубава, но трябва повече да се грижат за разчистването на пътищата до нея! Едвам успяхме да стигнем до паркинга с джип (за другите коли да не говорим). Слизането към Априлци не беше никак по-лесно!
Моят съвет е: ако искате повече хора да посещават това хубаво и уютно място, грижете за тяхното по-безпроблемно стигане до там!
ПС: за любителите на интернет сърфинга: там има безплатен безжичен интернет!!!Който има лаптоп, ако му се носи, може да си "сърфира" и докато е в хижата :))
Моят съвет е: ако искате повече хора да посещават това хубаво и уютно място, грижете за тяхното по-безпроблемно стигане до там!
ПС: за любителите на интернет сърфинга: там има безплатен безжичен интернет!!!Който има лаптоп, ако му се носи, може да си "сърфира" и докато е в хижата :))
Replies to this comment
Ц.Ц.Ц.Ц. А кой според Вас трябва да чисти пътя и от къде до къде?
Re: xижа Плевен
Posted by
кукувица
at
04.06.2009 18:48
Мъничко отклонение в началото - предполагам до всички хотели в страната се стига лесно с кола..! Май никога "градските туристи" няма да спрат да хранят пътищата в планината..
Това е най-приказното място, мисля, на което съм била. Хижата няма грешка - зашеметяваш се само като хвърлиш един поглед наоколо! Мъчно ми беше, че само една нощ спахме там. Следващия път ще поостана за няколко дни - да си седя на терасата, да си пия бирата и да гледам Северния джендем пред себе си..! Безумие! Кончетата пасат кротко наоколо, мрънкат разни буболечки и облаците търчат по небето (то заради Ботев, де - нали привлича всичките гадости на атмосферните условия..;))
Къпах се в 12 вечерта и щях да си сваля кожата с водата :) Вътре чистичко и спретнато. И мекиците им хубави :)
Само подробност относно Ботев - до него има 2 пътеки - лятна и зимна. Лятната минава отдолу и от нея виждате Видимското пръскало и купища малки водопадчета, произхождащи от една преспа и вливащи се в следващата.. (тва за пролетта). По зимната катерите кофти баир, където ви брулят урагани, падат уши и се борите със стоманени въжета. После се излиза на билото и мн скоро стигате до заслон Ботев, като между временно не си чувствате крайниците от вятъра. Но може пък и кофти късмет да е било :)
Отивайте всички, които се чудите все още! И на залез гледайте да сте отвън :)
Това е най-приказното място, мисля, на което съм била. Хижата няма грешка - зашеметяваш се само като хвърлиш един поглед наоколо! Мъчно ми беше, че само една нощ спахме там. Следващия път ще поостана за няколко дни - да си седя на терасата, да си пия бирата и да гледам Северния джендем пред себе си..! Безумие! Кончетата пасат кротко наоколо, мрънкат разни буболечки и облаците търчат по небето (то заради Ботев, де - нали привлича всичките гадости на атмосферните условия..;))
Къпах се в 12 вечерта и щях да си сваля кожата с водата :) Вътре чистичко и спретнато. И мекиците им хубави :)
Само подробност относно Ботев - до него има 2 пътеки - лятна и зимна. Лятната минава отдолу и от нея виждате Видимското пръскало и купища малки водопадчета, произхождащи от една преспа и вливащи се в следващата.. (тва за пролетта). По зимната катерите кофти баир, където ви брулят урагани, падат уши и се борите със стоманени въжета. После се излиза на билото и мн скоро стигате до заслон Ботев, като между временно не си чувствате крайниците от вятъра. Но може пък и кофти късмет да е било :)
Отивайте всички, които се чудите все още! И на залез гледайте да сте отвън :)
Replies to this comment
Нещо се бъркаш.От лятната пътека не можеш да видиш Видимското пръскало.
Значи не е било Видимското пръскало това, което сме видели :) Така или иначе беше някакво пръскало а.к.а тънка струя вода, която пада от много високо и е супер красива :)
Re: xижа Плевен
Posted by
Мравчока
at
30.07.2009 13:47
Много неща изчетох за тази хижа и възнамерявам тези дни да проверя за какво тава на въпрос.Мислим със жената на палатка да спим,дано не епроблем.Обещавам да дам някакви отзиви,тъй като вечерта ще прекараме в хижата с приятели.
Replies to this comment
Е бях там и каквода кажа-хората са свестни(въпреки,че изглеждат малко студени),храната е вкусна,мястото чудесно.Спането на палатка се заплаща по 3 лв. на човек(обясниха,че това е евентуално ако използваме банята и тоалетната и ниакаква ЕКО такса).
Re: xижа Плевен
Posted by
Ивайло Петров
at
13.08.2009 15:13
Прекрасна хижа,много добра обслужване-определено едно прекрасно място което всеки трябва да посети.Хижата в момента е в ремонт,но има място на което да ви настанят и да преспите без никакъв проблем.Със сигурност ще отида отново там!
Бих посъветвал хората които отиват там за първи път и се решат като нас да отидат до хижа Рай-поинтересувайте се колко време ще ви отнеме прехода до там,тъй като до заслона не са 2.30 мин,както до х.Рай не са 5 часа а мнооого повече.
Бих посъветвал хората които отиват там за първи път и се решат като нас да отидат до хижа Рай-поинтересувайте се колко време ще ви отнеме прехода до там,тъй като до заслона не са 2.30 мин,както до х.Рай не са 5 часа а мнооого повече.
Re: xижа Плевен
Posted by
Лилия Кръстева
at
28.08.2009 10:44
хижата наистина е много добра,и сградата е много хубава и обслужването е на много високо ниво,изключително рядко се среща хубава база и добро обслужване;)
Replies to this comment
през почивните дни отивам на хижа плевен.разбра се че хижата ми е като едно таквоз.персонала да е готов.ще нося 3 кила ракия и 5 кила вино.ако има сняг-няма да е зле.за дъжд-не знам.ама каквото и да има на тая хижа взе да ми харесва май.туризъма както се разбра ми е също като едно таквоз.абе всичко е като едно таквоз
и да направят мекици най сетне.аман от тия "комплета"
мекици.с пудра захар
Хижа Плевен търси персонал за зимния сезон. Готвач,помощник готвач и камериерка.
За информация тел.0888 520 559 Ангел Боев
За информация тел.0888 520 559 Ангел Боев
Хижа Плевен търси персонал за зимния сезон. Готвач,помощник готвач и камериерка.
За информация тел.0888 520 559 Ангел Боев
За информация тел.0888 520 559 Ангел Боев
Re: xижа Плевен
Posted by
nikolai_pp
at
14.10.2009 11:33
На 10.10.09г. бях там за две нощувки.Условията разбира се са спартански,но в хижата цари ред и чистота а персонала е любезен. Храната е вкусна и достатъчно разнообразна.В двора има чудесно барбекю на което сами да си приготвите нещо.Ако сте с кола я оставяте в началото на пътеката за хижата на охраняем паркинг които се заплаща 4лв.на денонощие.
Replies to this comment
Хубава хижа ,подържана и ремнотирана частично(pvc)дограма,норамални цени на нощувки и храна(храната е много хубава,може да си носите и ваша има барбекю което може да позвате).Чисто,топла вода в баните но при повече посетители може да чакате има само по два бойлера на етаж за женската и мъжката баня.Персонала е супер,горещо препоръчвам местноста е невероятно хубава.
Re: xижа Плевен
Posted by
Smile
at
17.10.2009 22:04
Да ви кажа аз съм супер доволна от всичко там! Съпер яки хора, условията са много хубави, много е чисто, приятно и има много възпитани и хубави кучета! :) Трябва да вземаме пример от тях как да се държим в планината! Абе хора ходете там е РАЯ!!!! Много си го обичам това местенце от Балкана! :)
Replies to this comment
Здравейте , според мен само кучетата са възпинани на тази хижа персонала е под всякаква критика ,ако си приятел с персонала се държат добре с теб ама ако си некой напознат те гледат на кръв . Мястото наистина е старахотно всичко е супер .Просто ако персонала може да се държи с туристите добре всичко ще е супер .
следващия път като ходиш,да кажеш на персонала да се държат добре и да се усмихват като адреналинките.абе направо им кажи да са на високи токчета и менюто на дъската да го пишат на френски.ааа.как може.срамота
Re: xижа Плевен
Posted by
Smile
at
13.11.2009 19:37
Искам да ви кажа,че аз лично не съм приятел с персонала! Никога не съм ги познавала, но те винаги са се държали много любезно и приятелски с мен, както и със семейството ми! Страшно съм доволна от всичко там, дори не мога да си представя,че някой от персонала се е държал зле с турист! Всички приятели, които са идвали с нас на това вълшебно място са оставали очаровани от гледката, която се открива там, както и от персонала, който обслужва хората! Пожелавам приятно прекарване на всички хора,които са се запътили за там и съм абсолютно убедена, че ще останат възхитени и много доволни от прекарването си там,във всяко едно отношение! :)
Re: xижа Плевен
Posted by
Ивайло Ненов
at
18.11.2009 23:15
От много години ходя на хижа Плевен може да се каже че познавам персонала що годе ходил съм и през лятото и през зимата на ски в интерес на истината там съм научен да карам ски.
Чета тука и ви се чудя на акъла честно..... Аз съм Прост човек образование и кутура в мене никакви /Псувам на майка и наблягам на боба с повечко чесън/ и не мога да разбера какво искате от персонала темерути били не са по темерути от мен. Хората са там на работа и както навсякъде на каквото си постелиш на това и лягаш. Аз без да се старая съм се държал нормално с тях винаги и винаги съм получавал същото обратно. Сервилничеството хич не ми е по сърце и според мен е вредно и за двете страни. Чая верно струва 50 стотинки ... и това ми е най-големия проблем просто ...............не мога да спя по цяла нощ защото съм дал 1.50 лв за чай на ден. Такса пробор също !!!!!!!!!! друго си е някой да рине лайната след мене и аз за едната туршия дето си я нося от градо да насвиня 3 чинии 6 вилици и 2 ножа ........... и да си зарежа буркана от туршията на масата ........ Персонала се биел помежду си .......... /Вас БИХА ли ви ?/ Ангел не бил Планинар ...... Вие на хижа ли се отишли или за съдии по катерене? Ските били стари в гардероба ...... Извинявам се незнаех юе тук коменатри пишат Алберто Томба и Херминатора. Стаите били мухлясали .... Е това не е вярно! Кви още глупости беха незнам ама се засрамете малко ....... Верно няма проститутки на входа да прават по 1 менует на всеки новокаюил се турист верно никой не ви се хили тъпанарски и да ви обяснява за новия тренд в хижарството ама това му е хубавото! Верно има правила ама така трябва!!!!! защото тоюно поради липсата на правила сме я докарали до това дередже. Нищо, че ходя много отдавна там и помня неща, за които вие изобщо не пишете тук и винаги мога да изкрънкам 1 чиния от кухнята, но винаги си плащам за прибора които съм използвал и това е защото уважавам труда на хората. И напълно ги разбирам че не са постоянно усмихнати. Ходил съм на много планински курорти хижи и други такива неща ПРАВИЛА ИМА НАВСЯКЪДЕ просто се научете да ги спазвате и 50 ст за чая са нищо в сравнение с това да си забравиш чашата за чай на хижата и като отидеш след 1 година да ти я пазят и да ти я върнат /Това беше първия път когато ходих там и не познавах никой, а от тогава до сега персонала си е същия/
Чета тука и ви се чудя на акъла честно..... Аз съм Прост човек образование и кутура в мене никакви /Псувам на майка и наблягам на боба с повечко чесън/ и не мога да разбера какво искате от персонала темерути били не са по темерути от мен. Хората са там на работа и както навсякъде на каквото си постелиш на това и лягаш. Аз без да се старая съм се държал нормално с тях винаги и винаги съм получавал същото обратно. Сервилничеството хич не ми е по сърце и според мен е вредно и за двете страни. Чая верно струва 50 стотинки ... и това ми е най-големия проблем просто ...............не мога да спя по цяла нощ защото съм дал 1.50 лв за чай на ден. Такса пробор също !!!!!!!!!! друго си е някой да рине лайната след мене и аз за едната туршия дето си я нося от градо да насвиня 3 чинии 6 вилици и 2 ножа ........... и да си зарежа буркана от туршията на масата ........ Персонала се биел помежду си .......... /Вас БИХА ли ви ?/ Ангел не бил Планинар ...... Вие на хижа ли се отишли или за съдии по катерене? Ските били стари в гардероба ...... Извинявам се незнаех юе тук коменатри пишат Алберто Томба и Херминатора. Стаите били мухлясали .... Е това не е вярно! Кви още глупости беха незнам ама се засрамете малко ....... Верно няма проститутки на входа да прават по 1 менует на всеки новокаюил се турист верно никой не ви се хили тъпанарски и да ви обяснява за новия тренд в хижарството ама това му е хубавото! Верно има правила ама така трябва!!!!! защото тоюно поради липсата на правила сме я докарали до това дередже. Нищо, че ходя много отдавна там и помня неща, за които вие изобщо не пишете тук и винаги мога да изкрънкам 1 чиния от кухнята, но винаги си плащам за прибора които съм използвал и това е защото уважавам труда на хората. И напълно ги разбирам че не са постоянно усмихнати. Ходил съм на много планински курорти хижи и други такива неща ПРАВИЛА ИМА НАВСЯКЪДЕ просто се научете да ги спазвате и 50 ст за чая са нищо в сравнение с това да си забравиш чашата за чай на хижата и като отидеш след 1 година да ти я пазят и да ти я върнат /Това беше първия път когато ходих там и не познавах никой, а от тогава до сега персонала си е същия/
Replies to this comment
На мнението по горе за спартанските условия...Ти си луд човек.Ако кажеш, че на хижа Плевен условията са спартански то може би за теб е Слънчев бряг- четири звезди.Условията са много добри за хижа.Печката в стаята работи.Чисто е.Има топла вода.Никой не е нелюбезен от персонала.Храната , която се предлага е с добро качество и на добра цена.
Ако нещо не ти харесва си разпъни палатката и спи навън или като си толкова отворен върви да цапаш горе заслон Ботев и да спиш без пари там./ в момента / Но и там хората са остави ли дърва и различни принадлежности и смяташ ли , че и това няма цена, но едва ли някой оставя пари.
Ако нещо не ти харесва си разпъни палатката и спи навън или като си толкова отворен върви да цапаш горе заслон Ботев и да спиш без пари там./ в момента / Но и там хората са остави ли дърва и различни принадлежности и смяташ ли , че и това няма цена, но едва ли някой оставя пари.
съгласен съм с повечето хора - Хижата е прекрасна ,само да не е с този персонал -нищо не става от него
Персонала си е даже много гот! Като не са ви приятни, просто не ходете там никой не ви е викал !!! И без това такива, като вас , които капризничат много много, не са за това прекрасно място! Някакви си парвенюта да развалят настроенито на другите! ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА НА СТРАХОТНИЯ ПЕРСОНАЛ. МНОГО СНЯГ И ТУРИСТИ ПРЕЗ 2010 И КЪСМЕТ!!! ОБИЧАМЕ ВИ МНОГО!!!!!!!!!!
Ивайло, гледам си се поолял в коментари, но на фона на разнообразието по-горе те разбирам до някъде. С една част от написаното (особено за повечето от правилата) съм съгласен. За персонала, че ги разбираш за това, че са намръщени - нема как да попия бате. Последно бях на хижата лятото на 2009. Нямам никакви забележки към битовизма, защото това в крайна сметка е хижа, а не хотел. Честно казано има дори неочаквани екстри в стил свободен достъп до Интернет, което лично аз високо ценя.
Към персонала нямам особени забележки, макар че така и не разбрах, защо само аз нямам такива при положение, че останалите от групата с която бях не спряха да ги псуват от мига, в който ни стъпиха краката там. Явно съм им бил симпатичен на тия хора, а и нямах много контакти с тях.
Има и много безумия обаче. Например това да ме будят и едва ли не изхвърлят от хижата по първи петли. Да са ми сърдити, че не съм си дал багажа да ми го качат с коша, похвърляйки ми реплики от типа на "Как така сам си си носил багажа и защо не си го дал да ти го качат". По-късно разбрах и защо са ми сърдити за багажа, филма бил, че се плащало. Не помня сумата, която споделиха, но ми се върти нещо от типа на 15 кинта. Супер тъпо е да няма къде да останеш след 10-11ч. вечерта, защото удрят кипенците на столовата. Разбирам, че няма как да не заключат заради бара и т.н., но си мисля, че може и да вложат малко фантазия за такива като мен, които заспиват късно, а навън не е особено подходящо нощно време.
Имам още какво да напиша за тази хижа, а и желание имам, но нямам повече време за губене. Надявам се малкото което споделих да е в помощ на тези които са се запътили нагоре, като поредната гледна точка. И помнете! Мненията са като задниците, всеки си го има !
Препоръчвам хижата на по-непретенциозните, за останалите ги съветвам да ходят някъде на хотел или да си носят палатка, ако има къде да я разпънат де.
А да, за цените. Не ми направиха особено впечатление. Не съм ползвал прибори на "заведението", макар че стоях 3 дни там и манджата им не съм ял. Пих бири и т.н.
Към персонала нямам особени забележки, макар че така и не разбрах, защо само аз нямам такива при положение, че останалите от групата с която бях не спряха да ги псуват от мига, в който ни стъпиха краката там. Явно съм им бил симпатичен на тия хора, а и нямах много контакти с тях.
Има и много безумия обаче. Например това да ме будят и едва ли не изхвърлят от хижата по първи петли. Да са ми сърдити, че не съм си дал багажа да ми го качат с коша, похвърляйки ми реплики от типа на "Как така сам си си носил багажа и защо не си го дал да ти го качат". По-късно разбрах и защо са ми сърдити за багажа, филма бил, че се плащало. Не помня сумата, която споделиха, но ми се върти нещо от типа на 15 кинта. Супер тъпо е да няма къде да останеш след 10-11ч. вечерта, защото удрят кипенците на столовата. Разбирам, че няма как да не заключат заради бара и т.н., но си мисля, че може и да вложат малко фантазия за такива като мен, които заспиват късно, а навън не е особено подходящо нощно време.
Имам още какво да напиша за тази хижа, а и желание имам, но нямам повече време за губене. Надявам се малкото което споделих да е в помощ на тези които са се запътили нагоре, като поредната гледна точка. И помнете! Мненията са като задниците, всеки си го има !
Препоръчвам хижата на по-непретенциозните, за останалите ги съветвам да ходят някъде на хотел или да си носят палатка, ако има къде да я разпънат де.
А да, за цените. Не ми направиха особено впечатление. Не съм ползвал прибори на "заведението", макар че стоях 3 дни там и манджата им не съм ял. Пих бири и т.н.
tursq da kandidastvam v vashiq obek za rabota prez zimniq period rabotil sum na nqkolko obekta v bulgariq/hiji/ podrujka hijar i upravitel znaq 4ujdi ezici s sredno obrazovanie,,c,,shofior,el montior,vodoprovod4ik,durvodelec,na tel.0888347044 emo obadete se ako imate nujda ot men
Re: xижа Плевен
Posted by
Анонимен
at
09.01.2010 20:13
Относно надморската височина:хижата се намира на 1390 метра и нито метър повече. Тези 1504 метра кой ги измисли, не знам. Табелата на хижата е грешна.
Replies to this comment
GPS-те често лъжат.освен ако не е "MAGELAN".ама и той лъже понякога
Re: xижа Плевен
Posted by
анонимен
at
10.01.2010 03:29
а някой има ли снимки от самата зимна пътека какъв е наклона и сложността, за колко време я качвате по кашкавалите туристи като мен, добре ли е маркировката?
по зимната пътека спускат ли се скиори на слизане от хижата, така както по витоша някои алеи пътеки са магистрали за скиори и бордисти, че ако е широка магистрала пътеката да нося шейната за слизане ;)
Тази кофа как изглежда, колко раници с размер по 80литра събира, има ли вероятност нещо да изпадне от армагана.
Значи колко излиза зимната нощувка в стая за двама - по 16лв ли?
Къв е тоя апартамент или са няколко, кво прадставлява - 2 стаи със собствен санитарен възел ли?
имате ли снимка на апартамента?
Някакви телефони на обществен транспорт от априлци до кофата? Предполагам местната младеж отдавна се е ориентирала да вози със собствен транспорт случайни туристи на кожудерска оферта, на кви пари да се пазарим?
А пича по горе забрави да каже най-важното - бирата колко е пари и каква?
по зимната пътека спускат ли се скиори на слизане от хижата, така както по витоша някои алеи пътеки са магистрали за скиори и бордисти, че ако е широка магистрала пътеката да нося шейната за слизане ;)
Тази кофа как изглежда, колко раници с размер по 80литра събира, има ли вероятност нещо да изпадне от армагана.
Значи колко излиза зимната нощувка в стая за двама - по 16лв ли?
Къв е тоя апартамент или са няколко, кво прадставлява - 2 стаи със собствен санитарен възел ли?
имате ли снимка на апартамента?
Някакви телефони на обществен транспорт от априлци до кофата? Предполагам местната младеж отдавна се е ориентирала да вози със собствен транспорт случайни туристи на кожудерска оферта, на кви пари да се пазарим?
А пича по горе забрави да каже най-важното - бирата колко е пари и каква?
Replies to this comment
Ае ти да не си математик ве фееен?.....всичко трябва да е с точност. Тва е хижа няма звезди. Раницата на гръб и 1 ч. път.
Пич, от кофата няма как нещо да изпадне така че бъди спокоен за раниците си. По пътеката не може да се слиза със ски, така че пешачката и надолу.
Ето моите снимки: http://aleksndar.snimka.bg/mountain/hija-pleven-29-01-31-01-2010g.469177
http://aleksndar.snimka.bg/mountain/hija-pleven-26-12-28-12-2008-g.323719
http://aleksndar.snimka.bg/mountain/hija-pleven-26-12-28-12-2008-g.323719
Re: xижа Плевен
Posted by
скиор
at
19.02.2010 19:10
хижа плевен-2 дена ски с една нощувка,с своя екипировка,манджата от в къщи и всички други спестяващи чалъми = около 250 лева за 2 човека.е ба ти хижата
Replies to this comment
Бая пиене си изпил за тия пари. Не прекалявайте с алкохола!
Re: xижа Плевен
Posted by
Milen Ivanov
at
02.03.2010 18:31
zdraveite hija pleven as ne moga da picha na kiriliza z6toto picha ot moia SONY playstation 3 i za tova picha taka ako ima problem prosto mi nape6ete 2 reda i ok blagodrq predvaritelno za tova hija pleven forever ^_^
Re: xижа Плевен
Posted by
aneri
at
30.03.2010 09:16
Изкарахме две вечери на хижа Плевен - 26 и 27 март и сме изцяло доволни от условията. Бяхме 5-ма човека в стая петичка - две двуетажни легла и едно нормално. Чаршафите и стаята ни бяха чисти, отоплението с радиатор. Всички стаи са с PVC дограма. Банята и тоалетната са на етажа, като банята не се заплаща отделно. Топла вода има, бойлерът е непрекъснато включен. Всеки ден персоналът почистваха кошчетата по етажите и измитаха коридорите. Цените са между 14 и 16 лв., в зависимост от това стая за колко човека ползвате. Има двойки, тройки, петички, апартамент в новата хижа (с цена 100 лв). В самата хижа храна не може да си приготвите - има само скара за ползване. Може да ви притоплят вашата храна. За сметка на това всеки ден се предлагат готвени ястия - супички, принцеси за закуска, омлет, скара, картофки, прясна салата, десерти (бисквитена торта и др.) като кухнята работи до 23 часа. Барът е отворен и след този час, като има групи в хижата. Ако сте с автомобил може да стигнете с него до лифта за багажа, където има охраняем паркинг срещу 4 лв. на ден. Багажът си може да качите чрез товарнатия контейнер, като курсът му до горе струва 20 лв. и се разделя спрямо броят на хората, чиито багаж е вътре. Изкачването до хижата е около 1 час от паркинга по стръмна пътека през гората. С две думи - за хората планинари тази хижа е с идеални условия, за тези, които обичат удобства като на хотел .... по-добре да не тръгват с такива очаквания и да не пускат грозни коментари след това. В хижата има обхват на М-тел, безжичен интернет, билярд и тенис на маса, табла, шах. Чудесни алтернативи за дъждовните и мъгливи дни. А за останалите - чудесни маркирани пътеки, прекрасни гледки към връх Ботев, Жълтец и Марагидик ....И в края на март ... огромни поляни с лилави минзухари .... На добър час, пътешественици!
Replies to this comment
Може ли някой да ми сподели впечатленията си за прехода от х.Плевен до засл.Ботев.За сложността и дължината на прехода.В края на месец Май мисля да се впусна в това приключение и ще съм благодарен за информацията :))))
В края на май се предполага ,че дори снежните улеи към Ботев обикновено са свободни от сняг.
Спокойно се изминава за 3ч.
Спокойно се изминава за 3ч.
Въпрос : Действително ли има, и работи ли охраняемия паркинг в подножието на пътеката за х.Плевен ?
Да
Re: xижа Плевен
Posted by
unknown
at
08.07.2010 18:12
Please somebody tell me, is there asphalted road to Pleven Hut?
Replies to this comment
No, there isn't.
КО РЕЧИ
Re: xижа Плевен
Posted by
planinar
at
09.08.2010 13:32
На 6, 7 и 8 август група планинари-туристи от Враца посетихме Централна Стара планина с изкачване на връх Ботев.
Бяхме 2дни на хижа Плевен - хубава обстановка, чиста хижа, прекрасна хижарка.
На заслона под връх Ботев - също много добре поддържана туристическа база.
Дано има повече такива обекти по планините.
Бяхме 2дни на хижа Плевен - хубава обстановка, чиста хижа, прекрасна хижарка.
На заслона под връх Ботев - също много добре поддържана туристическа база.
Дано има повече такива обекти по планините.
Re: xижа Плевен
Posted by
steven
at
30.08.2010 18:22
Хижата е перфектна за хижа, ако някой очаква нещо друго си е изцяло негов проблем... Ток, вода, храна, легло...при това доста добри и на прилични цени!
Персоналът си е много готин - ако някой очаква да му се усихват 24 часа да погледне горното изречение. Хората са си точно на мястото! Или мястото е точно за хората...
Цялата група си изкарахме много добре три дни!
Персоналът си е много готин - ако някой очаква да му се усихват 24 часа да погледне горното изречение. Хората са си точно на мястото! Или мястото е точно за хората...
Цялата група си изкарахме много добре три дни!
За мен тази хижа е най-добрата в Стара планина. Може да не е без пари чаят, ама винаги съм получавала всичко, според резервацията. Да не говорим, че когато се качвахме есента на 2004 г. в отвратителен дъжд, ни чакаха и се притесняваха, повече от майка ми.Мога и друго да кажа на всички любопитни. Преди 3 години, слизах с група от връх Жълтец. На един младеж му причерня, припадна и след като на бегом стигнахме със сестра ми в хижата, хижарят беше готов да тръгне да помага. Един час човекът следи с бинокъл как слизат останалите от групата. Добре, че младежът се беше оправил!
Replies to this comment